overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loes1990, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal!

ik ben 3 februari gestopt met de pil.. 1e cyclus was 35 dagen.. zit nu in de tweede ronde en gister was mijn NOD.. vanmorgen een test gedaan maar die was negatief.. soms voel ik me zwanger en soms niet.. ik ben ik vlagen misselijk en heb gister voor het eerst moeten overgeven.. ik heb kramp in mijn voeten en dat had ik normaal nooit.. zag het eerst niet als zwangerschapsverschijnsel maar las van iemand anders op het forum dat ze dat ook had tijdens haar zwangerschap..

ik wordt hier zo onzeker van! ik wil gewoon duidelijkheid.. of een positieve test (dat natuurlijk het liefste) of mijn menstruatie.. ik heb tot vanmorgen getest met de kv 2 voor 5 testen.. zal ik anders een vroege test halen?

liefs,

Loes

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    hoi loes1990,

Je kan een vroege test halen maar je kan ook wachten tot bijv zaterdag en dan weer testen, spannend, hoop dat het raak voor je is.

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het zo dubbel.. aan de ene kant denkt ik ik ga een vroege test halen maar aan de andere kant ben ik bang dat die ook negatief is.. op 1 april had ik enorm veel extreem rekbaar slijm dus ik denk dat ik toen mijn ei heb gehad.. dan zit ik nu al op 17 DPO dan zou ik toch positief moeten testen? aan de andere kant lees je ook verhalen van vrouwen die pas 3 weken na NOD een positieve test hebben of met urine helemaal niet positief testen maar met een bloedonderzoek toch blijkt dat ze zwanger zijn.. pff. wordt hier zo onzeker van!

liefs,

Loes

Deel Deze Pagina