Zwanger? Nee, helaas niet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sam de Groot, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam de Groot

Sam de Groot Nieuw lid

12 okt 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom kan je lichaam je zo voor de gek houden?

Vanaf maart ben ik bezig met mijn uitstrijkjes. Niet goed, behandeling, controles en nu eindelijk groen licht. Vol vertrouwen de eerste ronde in.

Rondom de eisprong geklust en nadien alle symptomen die er zijn. Misselijk, opgezette buik, buikpijntjes, misselijk, hoofdpijn, opboeren, zere borsten.... Ik vertrouwde mijn lichaam compleet. Ik was zwanger!

3 dagen voor NOD een negatieve test, teleurstelling. En nu 1 dag voor mijn oorspronkelijke NOD toch een menstruatie :(

Herkenbaar?

2. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Zeker herkenbaar!
    Afgelopen maand dacht ik echt dat ik zwanger was!
    Had zoveel symptomen. Misselijk, super moe, opgezette buik, steekjes in onderbuik, voelde ook echt niet dat m'n ongi ging komen. En precies op m'n NOD werd ik ongesteld. Nu ben ik er dus ook echt van overtuigd dat je lichaam je echt voor de gek kan houden! Je wilt het zo graag, je lichaam creëert gewoon symptomen.. heel irritant is dat.

3. Gazy

Gazy Niet meer actief

Als ik me in mijn zwangerschap niet lekker voelde of ook maar iets voelde, schreef ik het af aan m'n zwangerschap.

Nu een jaar na mijn zwangerschap weet ik dat ik die dingen ook voel zonder zwanger te zijn. Je let ineens zoveel meer op je lichaam...

En het kan ook anders. Door m'n hormonen gaf ik een jaar na de geboorte ineens weer borstvoeding!!! En ik was niet zwanger!

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    Ik had ook iedere maand symptomen alsof ik weleens zwanger kon zijn.. de maand waarin ik wel zwanger was, was er weinig anders eigenlijk. Achteraf was mijn smaak wat veranderd, vond cola ineens raar smaken. Maar dat was ook alles. Ik denk dat je niet teveel op kwaaltjes moet letten, maar gewoon rustig af moet wachten. Temperaturen kan misschien ook helpen? Succes de volgende ronde, hopelijk snel een positieve test!

5. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Heel herkenbaar... Ik heb ze de afgelopen 1,5/2 weken ook allemaal gehad.. opgezette buik, steekjes in onderbuik, oververmoeid, hoofdpijn, stemmingswisselingen, veel plassen... Maar vandaag mn nod. Nog niet ongi maar al wel 2 negatieve testen in de afgelopen dagen, incl vandaag. Laat nu de menstruatie maar komen, op naar de volgende ronde...

6. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Het is ook omdat je er zo op let, dat je dingen gaat voelen die je voorheen niet voelde. Heb ik ook hoor! Als ik men lichaam moet geloven, ben ik al elke ronde zwanger geweest :D NIET dus.

7. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! En de maand dat ik dacht ik voel weinig dus het zal wel niet was het raak. Het zegt allemaal niks helaas :(

8. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    heel herkenbaar

zodra we stopten met de pil had ik allemaal rare dingetjes.
    mn borsten deden zeer mn buik was opgezet ik had krampjes en steekjes en moest steeds scheetjes laten. allemaal dingetjes die me anders niet opvielen en di eik herkende van de keren dat ik zwanger was.

ik was dolgelukkig was overtuigd dat ik zwanger was.
    test gedaan die was negatief.
    het was nog vroeg 4 dagen voor nod dus dacht tja logisch.

ik ben blijven testen en dacht werkelijk dat ze stuk waren want ze bleven negatief, terwijl ik toch echt zeker wist zwanger te zijn.

ik was helemaal nniet zwanger.. daarom waren ze negatief.
    en wat er eerder ook al gezegd is... je legt de aandacht erop je let erop en dat doe je niet als je niet probeerd zwanger te worden.

dus dat is het hele probleem. het is er altijd al maar nu valt het op

Deel Deze Pagina