Vandaag zit ik op ongeveer 7 dpo en merk dat de seks heel anders voelt.. Normaal als je klaarkomt voel je meestal je baarmoeder samen trekken maar dit voel ik nu dus helemaal niet.. ik voel het juist meer door mn vagina gaan zegmaar. Zijn er meer mensen die dit hadden en zwanger bleken te zijn? Of die dit herkennen
Nee zegt me niets. Je baarmoeder zou niet perse anders moeten voelen als je zwanger bent hoor. Wel als je bijvoorbeeld je eisprong hebt want dan staat ie een beetje open en ligt ie ondieper...
Ik had van de week dat mijn baarmoeder voor mn gevoel heel 'laag' lag ofzo en t deed dus ook pijn tijdens de sex, als mn vriend wat dieper ging zeg maar (pff wat een details). Dan schoot de pijn als het ware door tot aan mn middenrif leek het, echt vreemd dat heb ik normaal nooit zo sterk! Ben nu al op mn 58e dag van de cyclus en nog steeds niet ongesteld geworden. Heb op dag 42 en 48 een test gedaan en die was negatief. Geen idee wat het is, maar ga aankomende week even naar de HA aangezien ik wel een onregelmatige cyclus aanhoudt sinds ik geen pil meer slik. Heb sinds een paar dagen beetje drukkend gevoel af en toe in mn baarmoeder, kramp achtig maar licht.