Depri

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bel85, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie oh wie herkent dit?

Hoi dames, ik ben sinds maart gestopt met de pil maar nog niet raak.
    Nu ben ik deze ronde vanaf mijn eisprong erg depri en het lijkt steeds erger te worden. Hieronder versta ik dan, futloos, moe, geïrriteerd, huilbuien, tot niks komend, slap en humeurig. Nu slik ik ook anti depressiva vanwege snelle gevoeligheid en ben altijd voordat ik ongi moet worden gevoelig maar zo erg heb ik het nog niet meegemaakt..

Iemand ook ervaring mee? Zou het kunnen komen omdat ik een paar dagen voor NOD zit? Is hier verder wat aan te doen..

X

2. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

ken het zelf ook kan zijn dat je dan last hebt van PMS...
    Premenstrueel syndroom - Wikipedia

ik heb er zelf ook antidepressieve voor geslikt maar das zulke rotzooi teunis bloem en magnesium schijnen er goed tegen te werken en geduld hebben tot misschien je ont-pilt bent

3. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik dacht zelf ook al aan PMS maar deze maand is het wel heel heftig. Ga volgende ronde ook beginnen met teunisbloemolie en Tarwekiemolie. Hopelijk wordt het wat minder. Pff. Maar kan het ook komen door ontpillen dan? Ben sowieso een gevoelig type maar zo erg heb ik het nog niet gehad. Haha vrouwen...
    Ben bang dat als ik straks zwanger ben ik helemaal niet te genieten ben voor ml hihi.

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik heb t ook heel erg sinds ik gestopt ben met de pil, dus kan wel aan t ontpillen liggen hoor. Vooral tijdens mn menstruatie . Nog heel af en toe krijg ik te maken met rare woedeaanvallen en wordt daardoor tevens zwaar depressief en huilen om nix ;) werd beetje bang van mezelf, maar wordt toch wel minder merk ik :)

5. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij is het ook voor mijn menstruatie alleen het lijkt steeds erger te worden ipv minder. Ja he je kent jezelf dan niet echt meer he. Heb gewoon nergens zin in terwijl ik juist altijd een bezig bij ben. ;)
    Blij dat ik niet de enigste ben. Zou pms ook invloed hebben op zwanger worden?

6. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Kan ook een beetje door het weer komen!
    Ik ben sinds feb. Gestopt met de pil en merk wel dat ik nog gevoeliger ben geworden...toen aan teunisbloemolie begonnen maar na 6 mnd geen resultaat.. deze maand gestopt met teunisbloem olie gestart met tarwekiemolie (mag je niet samen nemen volgens de kruidenvrouw) en jank nu om alles.. ben ook erg gevoelig voor de herfst/winter (winterdepressie) dus dat zou t ook kunnen zijn!

7. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben deze maand ook al halverwege met Tarwekiemolie begonnen.. zou het daar mee te maken kunnen hebben? Morgen wil ik toch even langs ha voor advies.

8. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

probeer magnesium meiden dat werkte bij mij heel goed

9. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een multivitamine werkt ook goed kan namelijk ook een te kort aan vitamines zijn, rot voor je hopelijk gaat het snel beter!

Deel Deze Pagina