laatst in een kledingwinkel heb ik ook zoiets doms gezegd. de kinder/baby afdeling is daar beneden en dan moet je twee trappen af. in gesprek met een verkoopster zei ik dat dat niet zo hndig was want nu moest ik sascha uit de wagen halen om naar beneden te kunnen. ze bood aan op te passen. ik zei: nee liever niet, binnnkort kun je op je eigen kindje passen ze was dus niet zwanger, maar had echt een ronde buik. ik schaamde me kapot!
ik heb het zelf ook eens gehad toen ik 16 was had ik een baantje in een snackbar, daar kwam elke zaterdag dezelde vrouw. zij had altijd gewone kleren aan en er was niets te zien maar 1x kwam zij met en erg strak truitje aan en ik durfde te zweren dat het al een behoorlijke zwangerschapsbuikwas, niet dus! ik feliciteerde haar heel vrolijk dat was zij dus niet meer ze was echt heel boos! die vrouw heb ik daar ook nooit meer gezien.
Ja, hier helaas ook meegemaakt, en niet 1 keer, 2 keer maar ook zeker wel 3 keer. Allemaal nog wel redelijk recent, ik reageer er altijd een beetje pinnig op (schaam), maar ik kan het niet helpen, ben 22 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap en 24 afgevallen, snap er niks van, mijn buik is platter als voorheen! behalve natuurlijk gelijk na de bevalling, eer dat mijn buikje een beetje weg was, was uk een maand of 3, maar in die paar maanden hoorde ik mensen steeds zeggen: 'Goh, ik dacht dat het buikje gelijk weg was', wel lief gezegd, maar net op het verkeerde moment... Maarja. Heb het nu al zeker 3 maanden niet meer gehoord (en hou altijd gelijk mijn adem in als iemand het waagt naar mijn buik te kijken hahaha)
ja idd je ziet ze kijken en voelt de vraag eraan komen even aan de dames die zelf zo'n 'domme' vraag gesteld hebben: hoe kriijg je dat nou voor mekaar dat te vragen dat begrijp ik gewoon niet? (gewoon nieuwsgierigheid )
Hier op nieuwjaarsborrel, Sommigen wisten blijkbaar nog niet dat ik was bevallen. ( ze was er 3 te vroeg ) Vroegen ze nou je loopt ook op het eind he! Heb maar niets gezegt. Overigens was ze toen 3 weken oud,en mijn buik viel wel mee dacht ik haha.
ik kreeg toen ik net bevallen was veel complimentjes over dat mn buik zo snel weg was, nu 2maanden later zeggen diezelfde mensen dat je het nog wel kan zien. wordt dan best een beetje verdrietig. alles is weer bijna in zn oude model behalve mn buikje. heb nog een inimini buikje, maar doordat mn borsten ook weer klein zijn (70b) lijkt het dus wat meer. er zijn idd ook mensen die denken dat alyssa niet van mij is (onbekende), dat doet ook zeer. ik mag dan wel bijna geen buikje hebben, ze is helemaal van mij. sommige mensen zijn idd zo bot en lomp. liefs doris
hier ook eens in de bloemenwinkel... kwam ik binnen om een boeketje te bestellen... begroette de verkoopster me vrolijk: ah ja, jij bent zeker die zwangere? Blijkbaar was er een boeketje afgeleverd voor een zwangere dame en moest die dat komen halen... Maar nee dus, ik was NIET die zwangere... Liene was toen 5 maanden oud, maar ik heb er toen 5 weken van gemaakt (ze was er niet bij)...
Aww niet leuk is dat he... Was na mijn bevalling meteen (na een week) 20 kg afgevallen en nog 56 kilo met cup D... En iedereen zoooooooo jij bent weer de oude! Jah. Maar nu kolf ik niet meer en is het weer mijn oude 75b. Dus mijn buikie steekt net zo veel uit als de -tieten- (voorgevel klinkt te massief...) Weet je, het ene moment denk ik f*ck ik heb een kind gekregen, das mooi en de sporen ervan op je lijf ervan zijn (mits niet te extreem ) eerder mooi dan lelijk... Meestal heb ik echter een ongelofelijke rothekel aan dat stuk opgerekte vel! Als ik in de spiegel kijk, kleren pas of me aankleed, zie ik ALLEEN dat stukje buik... Mijn mama heeft dat ook, die loopt altijd te zaniken over d'r buik terwijl ze zo, zo mooi is! Ik ben eigenlijk niet zo van plan om me zo lang lelijk te voelen door 1 stukje vel... je bent zo veel meer dan dat! Hoop dat ik over een tijdje ook weer kan gaan kijken naar het geheel, dat -volgens mij- nog steeds wel de moeite waard is...
Grrrr...achterlijke mensen :x . Laat ze eerst eens nadenken voordat ze wat zeggen. Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt, maar iedere keer als er iemand iets te lang naar mijn buik kijk denk ik: oh jee, nu komt het hoor.
2 weekjes na de bevalling van mijn zoontje zei een verkoper in een winkel ow en er is alweer een tweede op komst oooo wat was ik boos. ook een paar weekjes later kreeg ik weer die vraag of ik zwanger was en toen heb ik meteen gezegt nee ik ben net bevallen 25kg ben je niet in een paar weekjes kwijd.
Zoiets had ik ook, alleen was Rick geloof ik 3 weken. Echt belachelijk, Rick was er notabene gewoon bij en hij keek ook naar hem. De vraag of ik zwanger ben heb ik ook wel vaker gehad, ook voordat ik zwanger was toen had ik al een buikje. Een tante van mij vroeg het, die zelf een nog veel dikkere buik had als ik. Ik heb toen gezegd: nee ik ben gewoon dik. Later zat ik te denken dat ik het terug had moeten vragen: nee, jij wel dan? Een oom van mij vroeg het ook toen Rick 7 mnd oud was.. lekker lomp..