Spannend! Je hoort alleen maar negatieve verhalen ermee dat ik er niet eens op zou vertrouwen Ben heel benieuwd naar je test van vanmorgen
Vanmorgen een kruidvat test gedaan. De test van gisteren ligt erbij die onderste is dus niet van vandaag. Weer denk ik iets vaags te zien, maar goed het zal wel niks zijn anders was die wel een stuk donkerder.
Ik zie op beide testen een licht streepje. Op de predictor vind ik hem wel donkerder. heb verder geen ervaring met de predictor. Even 2 dagen afwachten en nogmaals testen zou ik zeggen. Spannend hoor!
Oh en misschien ook handig om te weten.. Ik had eerder al negatieve testen gehad van kv en CB dig.. En toch met 9 weken na de bevalling een 'zwanger 1-2' te pakken van CB.. Was niet zwanger dus nog van de vorige zwangerschap, eisprong was het niet want werd 2 weken later niet ongi en vmk ook niet want geen pijn en geen bloed..
Gek hè? Ytest dat is toch ook raar. Lijkt me niet dat het hormoon uit je lichaam is en het af en toe weer kan stijgen ofzo. Of zal dat met de borstvoeding te maken hebben nee toch dat kan toch niet? Haha wat stom. Ik vind het zelfs jammer dat ik blijkbaar toch niet zwanger ben ook al ben ik 3 maanden terug bevallen....
ik zie op de predictor een duidelijke streep.op de kruitvat lijk ik wat vaags te zien.spannend hoor. en hcg is na een bevalling met 3 weken uit je lichaam zegt de vk hier. ik ben vorig jaar sept bevallen van milan.en nu bij na uit gerekend van nr 4 door de pil heen binnen 3 maanden weer zwanger. dus ik zou zeggen test morgen nog eens dan zou de kv donkerder moeten zijn, en misschien heb je over dag meer hcg dan smorgen dat je het dan beter ziet had ik ook. succes duim voor je