Hoi meiden, M'n temperatuur meet ik al een paar maanden en mijn ovu heb ik deze maand voor het eerst positief getest met CB. Dipsticks werkte helaas niet bij mij... Nu heb ik dinsdag en woensdag een smiley gehad, dus mijn LH piek, maar mijn temperatuur was gewoon 36,9 (wat het ook is met ongesteld zijn). Maar twee dagen voor m'n smiley's was m'n temperatuur 37,1 (hoogste). Als ik terug kijk naar de maand juli was mijn temperatuur ook 3 dagen eerder dan mijn LH-piek heel hoog. Andere maanden wisselend. Hebben jullie hier ervaring mee? Wat is jullie idee?
Je temperatuur stijgt pas na je eisprong en je eisprong volgt na de LH-piek. De volgorde is dus: LH-piek -> eisprong -> temperatuurstijging. Soms volgen die stappen heel snel op elkaar, soms doe je er zo twee dagen over. Dus als je dinsdag en woensdag je LH-piek had, dan zal je eisprong woensdag of donderdag zijn geweest en zal je temperatuur waarschijnlijk vrijdag of misschien zelfs pas zaterdag in uitzonderlijke gevallen beginnen met stijgen. Heb je helemaal geen hogere temp in het tweede deel van je cyclus?