Goedemorgen meiden, Ik ben nieuw hier en kom melden dat ik er gisterochtend achter ben gekomen dat ik zwanger ben . Dit was geheel niet de planning! Klinkt misschien heel naïef, maar weet zeker dat ik zelfs niet 1x de pil vergeten ben! Maandagmiddag een afspraak met vk. Ik heb geen idee hoever ik ben, maar aangezien ik 4 weken geleden nog ongi ben geweest zal het wel pril zijn. Wel moet ik erbij zeggen dat ik het afgelopen half jaar 2x uit het niets ongi ben geworden. Dit kan volgens de vk een teken zijn dat de pil niet meer goed werkt. Ook ben ik al een week of 8 mijn eetlust kwijt geweest, sinds afgelopen week is deze alweer aardig terug gekomen. Mijn buik is sinds gisteravond heel erg begonnen te trekken en je kan zelfs al een kleine verdikking zien. In tegenstelling tot veel zwanger vrouwen heb ik geen last van mijn stoelgang, integendeel mijn darmen draaien op dit moment overuren. Hopelijk mag ik zsm voor een echo, dan weet ik meer... Ondanks alles denk ik wel dat ik er heel blij mee ben. Mijn vriend (3 jaar samen) moet er nog even aan wennen, hij is ook absoluut niet enthousiast. Liefs Bambi
Meid ik hoop dat je vriend er ook aan gaat wennen en dat jullie samen kunnen genieten van dit prachtige wondertje. Gefeliciteerd !
...was er al eerder maar moest toen elders zijn Toch gefeliciteerd hoor! Hoop dat je vriend er snel aan gaat wennen en jullie samen blij kunnen zijn! Liefs Mirre
alsnog gefeliciteerd! en jullie zullen er vast snel aan wennen hoor ik wens je het allerbeste! liefs mounia
Gefeliciteerd meid! Ik kan me voorstellen dat het best even schrikken is, ook voor je vriend, maar probeer er toch samen een leuke tijd van te maken! Laat je nog eens weten hoe ver je bent met je zwangerschap? groetjes, Elke
Gefeliciteerd! Zeker schrikken en vooral voor een man als het zo plots gebeurt. Hopelijk went hij snel aan het idee en kunnen jullie volop gaan genieten van jullie zwangerschap!
Hey meiden, Dankjulliewel voor de lieve en begripvolle reacties. Hopelijk krijg ik zsm duidelijkheid. En mag ik ook een mooie banner plaatsen Ik denk idd wat mijn vriend betreft dat dat ook wel goed komt. Ik heb gelukkig de zekerheid dat hij ontzettend veel van me houdt en we hebben alles goed op orde, dus het is ook niet zo dat we in de moeilijkheden zouden komen als er een kleintje bijkomt. Nog even afwachten dus, maar ik laat het zeker weten als ik meer weet. Liefs B
Hey meid Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop dat je er ondanks de eerste schik toch heel erg van gaat genieten. Er groeit echt een wondertje in je buik! Liefs Sizzel