Wie weet dit heb 12 jan mijn menstruatie gehad en mijn cyclus is 35 dagen. Volgens de app heb ik min eisprong rond 1 febr gehad maar omdat ik zoveel slijmverlies had dacht ik doe even ovulatie test afgelopen zondag en die gaf 2 streepjes de 1 niet zo donker als de controle streep maar nu doe ik vanaf zondag steeds een ovulatie test en dat ene streepje blijft maar zichtbaar maar over 5 dagen is me nod ik snap er even niks meer van.
Welke testen gebruik je? Ik heb bij de action testen altijd een tweede streepje. Deze werd pas tijdens mijn eisprong echt net zo donker of donkerder. Foto?
Bij mij betekende dit niets. Zo als ze volgens jou vandaag waren, zo zijn ze bij mij altijd. Ze dienen echt zo donker als de teststreep te zijn of eventueel nog donkerder. Zo was het bij mij wel i.i.g. Die eerste foto lijkt dan nog het dichts in de buurt te komen maar zoals ik zei, bij mij werden ze donkerder Wellicht dan anderen dit ook zo hebben?
Is idd normaal zo'n streepje je ziet dat je streep lichter is geworden dus je lh hormoon nam af...eisprong geweest (als het goed is want 100% zeker weet je dat nooit) Nu wachten op nod en dan testen met een hcg test