Hallo Allemaal , Ik ben momenteel zwanger en vandaar ook dat ik mij hier heb ingeschreven op de site. Graag kom ik in contact met anderen die ook zwanger zijn ( Niet zwangeren mag ook hoor , Iedereen is welkom ! ) Nu ga ik eens de site uitpluisen , Geen idee hoe deze site werkt haha. Fijne avond!
Hoi allemaal.. Ik ben ook net een paar weekjes nieuw hier! Ik was op het forum stoppen met de pil in mei / juni Nu heb ik de 1 ste ronde positief getest afgelopen zondag.. Gister nogmaals getest en omdat ik het nog steeds niet besef, zojuist nog eens getest.. Het is dus echt waar, ik ben zwanger! Heel blij , maar het is nog heel onwerkelijk. Vanmiddag eerst een afspraak bij de ha. Voor degene die ook zwanger zijn, Gefeliciteerd!
Hallo allemaal , ook ik ben nieuw hier op de site gisteren getest en 4 weekjes en 2 dagen Zwanger!Ha heeft het bevestigd vind ik persoonlijk heel fijn Fijne zwangerschap
Wat leuk! Gefeliciteerd!! Ik heb me ook net aangemeld op de site!! Leuk om alle verhalen van anderen te lezen en er over te praten!!