Hoera! We zijn weer zwanger. Afgelopen oktober heb ik een missed abortion gehad met 8 weken, vruchtje was met 5 weken gestopt met groeien. Nu hebben we weer een mooie positieve test in handen, maar we durven nog niet echt blij te zijn. Hopen op een plakbaby!
Ha Scarlett, Heel herkenbaar. Ik ben ook weer zwanger na twee miskramen. Mijn testen lopen ook net zoals bij jou super mooi op. En toch voel ik me zo onzeker. Elk pijntje of krampje ben ik bang dat hetweer fout gaat. Tot nu toe weinig kwaaltjes. Ik hoop dat dat er wat meer gaan worden zodat ik me ook echt zwanger ga voelen. Misschien geeft dat wat meer vertrouwen. Nu pijnscheuten in onderrug. Steekjes en krampen onderbuik, opgeblazen en pijnlijke stijve tepels. Oh en wel heel erg moe. Maar niet misselijk. Hoogstens war weeig na het eten en bij wakker worden. Ik hoop in ieder geval dat ze bij ons allebei blijven plakken.
Gefeliciteerd met jullie wondertje! Kan mij goed voorstellen dat je bang bent, heb in 2008 ook een mk gehad, en zal zo blij zijn als ik de 1ste 3 maanden door ben.
Gefeliciteerd!!! En die onzekerheid is heel logisch. Heb de vorige ronde ook een mk gehad en nu weer zwanger en ben dan ook veel onzekerder deze keer. Maar we duimen gewoon dat het deze keer wel goed mag gaan
Gefeliciteerd! Ik begrijp je gevoel. Wij hebben vorig jaar een BBZ gehad en ben nu 5 wkn zwanger. Heel veel succes en duimen dat het goed gaat.
Bedankt meiden! Het dringt nog niet helemaal tot me door, of ik laat het nog niet tot me doordringen uit zelfbescherming. Komende weken tot de eerste echo wordt echt 'overleven'. Iemand tips om deze lange onzekere tijd door te komen?
Gefeliciteerd en wat een mooie duidelijke test al! Ik was zelf direct de eerste ronde na een miskraam zwanger. Geen gewone menstruatie tussen gezeten. En 4 maanden daarvoor een vroeggeboorte bij 16 weken. Dus onbezorgd zwanger zijn is het voor mij niet. De eerste weken kun je sowieso al omkijken. Gelukkig heb ik hele lieve verloskundige en heb een vroege eerste echo gehad en daarna om de 2 weken op controle geweest tot 20 weken. Dit heeft me wel geholpen. Ze sleepte me door de meest onzekere periode heen. En tot nu toe gaat alles voorspoedig. Ik duim voor je op een mooie en voorspoedige zwangerschap! Vergeet vooral ook niet te genieten!
Ik deel je gevoel, voor mij ook niet echt een onbezorgde zwangerschap. Na een miskraam hier ook meteen weer zwanger. Succes met je zwangerschap meid.
Ik snap jou gevoel wel, hier ook een mk met 7 weken.. Ik dacht dat ik heel happy zou zijn als ik weer zwanger zou zijn. Ik ben nu 6 weken zwanger en ik durf niet te genieten... veel nachtmerries erover dat het fout gaat... heel frustrerend Ben dan ook helemaal uit mijn doen.. Gelukkig slepen mijn ouders en mijn partner me er wel doorheen van hee het is een andere zwangerschap en de vorige keer had je niet zulke goede waardes en had je niet zoveel kwaaltjes en zat het niet goed en nu wel... Geniet van je zwangerschap xx
Hoi! Ook ik ben zwanger na een miskraam (in februari) ik heb al drie kids en maar een keer een miskraam gehad, maar wat maakt zoiets je onzeker. Ik mag as donderdag gelukkig voor een vroege echo. Hoewel een goede vroege echo natuurlijk geen zekerheid geeft dat het goed blijft gaan ben ik wel blij dat we in iedergeval kunnen kijken of het Tot nu toe goed zit. Ik duim voor je dat het dit keer blijft plakken!
5 weken vandaag, nog steeds eigenlijk weinig klachten. Maakt me zo vreselijk onzeker! Komende week mag ik de vk bellen. (Mag pas vanaf 6 weken zwanger). Normaal is eerste afspraak en echo met 8 weken. Ik ga vragen of het eventueel met 7 al kan. Ik wordt echt naar van de onzekerheid. Absoluut geen roze wolk