Ik mag mij hier na 6 rondes KID ook melden! Ik vind het nog zo onwerkelijk dat er daadwerkelijk nieuw leven in mij groeit! Wat een wonder! Ben nog wel voorzichtig blij, want ik heb de afgelopen maanden behoorlijk wat vriendinnen om mij heen die een miskraam hebben gehad. Dat hou ik toch in mijn achterhoofd. Via de kliniek krijg ik rond 7 weken een echo, dus dat ik wel fijn! Alle andere zwangeren, ook gefeliciteerd!!!
Van harte gefeliciteerd!! Het is echt een wonder he, dat er leven in je groeit..ik moet ook nog wennen aan het idee. Veel geluk en geniet ervan
Jij ook gefeliciteerd! Vind het ook om onder de mensen te zijn en te denken 'jullie moesten eens weten!'. Ik wens jou ook een fijn zwangerschap!
Jaa, hier nog eentje die het af en toe onwerkelijk vindt! Sinds vorige week weten we dat we zwanger zijn! Tot aan de eerste echo (die vindt gelukkig a.s. vrijdag al plaatst) is het voorzichtig ervan genieten.. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!
Bedankt allemaal! Baby1984, wij lopen gelijk op! Fijne zwangerschap! Didi5, jij ook een fijne zwangerschap gewenst!
Gefeliciteerd!! Heel herkenbaar, dat het zo onwerkelijk is. Bij mij ook nog steeds hoor. Komende dinsdag hoop ik dat het wat 'werkelijker' wordt, dan heb ik mijn eerste echo. Geniet meid!
Tuurlijk mag dat vogel. KID is kunstmatige inseminatie met donorzaad. Ik geen partner en heb uiteindelijk besloten om er alleen voor te gaan.
Hallo allemaal, Ik heb vanmorgen een overduidelijke test gehad na zeven maanden proberen. Aangezien manlief aan het werk is wil ik het hem pas vanavond vertellen, maar jullie begrijpen vast dat ik het toch ergens kwijt moest! Mijn nod was afgelopen vrijdag, zou ik dan vier weken zwanger zijn? Gefeliciteerd voor alle andere dames!