Wiiiiiiiiiiiiiiiii

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Missy79, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Nou de titel zegt wel genoeg hihi...
    4 november was mijn NOD en ik had 2 dagen ervoor getest echter helaas negatief...
    5 november op aandringen van een vriendin toch nogmaals getest maar ditmaal met een digitale test en jawel ZWANGER :)

Heb helaas vorige week wel doorzichtig slijm met roze verloren en hier ben ik nog steeds erg van geschrokken dat ik nog steeds best angstig ben...
    Maar dit schijnt erbij te horen:(:(

Nu krijg ik 27 november de eerste echo en hoop ik dat alles goed zit aangezien ik behalve gevoelige borsten, ongi gevoel verder geen klachten heb...

Herkent iemand dit?

Liefs

2. Baby1984

Baby1984 Lid

29 jul 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd! Wat een wonder he!?
    Ik ben nu 5 weken zwanger en heb ook weinig klachten. Alleen mijn tepels/borsten een beetje gevoelig en af en toe een krampje in mn buik.

Ik vind het soms ook gek dat ik niet meer voel...zou het een slecht teken zijn?

Geniet van je zwangerschap!!

3. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Hi :D

Jij ook van harte gefeliciteerd...
    Nou ikmoet eerlijk bekennen dat het mij ook beetje angstig maakt hihi merk er ook zo weinig van dat ik herhaaldelijk op mijn testen kijk hihihihi..

Denk niet dat het een slecht teken zal zijn... misschien lopen we volgende week wel te klagen dat we ons erg beroerd voelen... hoop het natuurlijk niet hihihi maar het is natuurlijk nog pril...

Geniet ervan!

4. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik herken het hoor. Ik heb knal positieve testen maar qua kwaaltjes niet veel. Pijnlijke borsten, soms een beetje misselijk maar thats it..Aan de ene kant maak ik me daar zorgen om maar aan andere kant..Iedere zwangerschap is anders..

Gefeliciteerd en geniet ervan. x

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb heel de zwangerschap weinig kwaaltjes gehad en ben 5 weken geleden bevallen van een gezonde jongen dus het zegt niet zo heel veel probeer ervan te genieten zolang je nog geen echte kwaaltjes heb

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina