Yes!!! We zijn zwanger!!! na 11 maanden opnieuw een wondertje in mijn buik...heerlijk... een brusje voor onze zoon, we zijn in maart uitgerekend.. liefs
Zo ik sluit me hier ook aan. Vind t nog allemaal zo onwerkelijk. Wel fijn dat we hier onze ervaringen kunnen delen. Merk soms dat ik het moeilijk vind om er leuk over te kleppen bij een forum waar nog meiden bij zitten die helaas nog niet zwanger zijn. Hopelijk volgen er hier meer van ons vertrouwde clubje. Zag dat er ook een forum was voor maart 2011.... Misschien kunnen we het clubje knus en vertrouwd houden door er zometeen (als er hopelijk meer volgen) een te beginnen van: zwangere meiden van de nod 1-15 juli ofzo... Fijne dag allemaal!
hey meis, ja dubbel he? met je banner bij de meiden die al zolang wachten... maar ik weet dat het ze ook hoop geeft.. inderdaad wel goed om de kwalen etc in het maart mama topic te doen? zie ik je daar? liefs
Gefeliciteerd! Zou ook al wel weer een nieuw wondertje in buik willen,maar nog even wachten totdat Julian 1 is... Geniet er lekker van!