Hoi Ook wij zijn druk in conclaaf over namen. Ik ben heel benieuwd wat jullie van de jongensnaam Rijk vinden. En is er wellicht een andere manier om het te schrijven. Ben heel benieuwd naar jullie reacties en meningen!
Sorry.. niet zo mooi.. maar hou gewoon niet zo van deze categorie. Ken ook een Ruig.. moest erg wennen! Maar.. als het jullie naam is, wie ben ik! Gewoon doen
Rijk is echt leuk! Ik hou wel van die namen die sommige mensen ouderwets vinden. Maar inderdaad smaken verschillen, dus er zullen ook mensen zijn die het niet leuk vinden, maar dat heb je met elke naam! Ik vind het een toffe naam! Als dit de naam is voor jullie, zeg ik doen!
Ik ken een rijk. Een oudere vrouw op zich niks mis mee maar niet mijn smaak. Wel lekker kort en simpel en leuk naast bijna alle Nederlandse namen
Zou hen zelf niet kiezen maar ik vind het wel een leuke naam, kan prima! Ik vind het ook echt niet ouderwets. Eerder tijdloos.
Vriendje van mijn oudste zoon heet zo. Leuke ventje. Ik heb er dus ook helemaal heen ouderwetse associatie mee.