zwanger, maar geen symptomen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mieke01, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Hoi meiden

Eindelijk mag ik na een jaar meekletsen op dit deel van het forum. Ben er namelijk maandag achter gekomen dat ik zwanger ben. 5 weken en 2 dagen nu en dus nog heel pril. Ben erg blij, maar ook een beetje onzeker. Voel namelijk nauwelijks iets. Heel af en toe wat hoofdpijn ( maar dat kan ook komen doordat ik druk ben met afstuderen naast mijn werk) en misschien iets sneller moe dan normaal. Maar geen last van mijn borsten ( zijn wel wat donkerder, niet groter of pijnlijk) of misselijkheid. Eigenlijk een cadeautje natuurlijk dat ik me zo voel, maar het maakt me gewoon wat onzeker. Heb 17 juni een afspraak bij de verloskundige. Spannend om nog zo lang temoeten wachten. Is dit voor iemand van jullie herkenbaar?

liefs

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik voelde in het begin ook niks hoor.. Tenminste niet dat ik ergens ''last'' van had ofzo..

Maar je hoeft er niks voor te doen hoor, dat komt vanzelf nog wel;) haha Lekker gaan genieten nu en je niet te druk maken.
    Van harte gefeliciteerd..!!!

3. Bri

Bri Niet meer actief

De eerste 6-7 weken had ik ook vrijwel nergens last van. Misselijkheid kwam daarna pas opzetten. Werd nooit extreem, alleen vervelend.
    Ik geloofde het de eerste keer pas echt toen ik met 10 weken de echo zag. Er zat écht een kindje, ik had het me niet ingebeeld. Onvoorstelbaar, onbeschrijflijk, onvergetelijk.

4. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ten eerste, van harte gefeliciteerd! :D

Hier ook rond die termijn geen kwaaltjes. Maar een week later was het wel anders.

Het is ook wel nog heel vroeg. De meeste misselijkheid komt rond 6 of 7 weken. Maar uiteraard verschilt het per persoon.

5. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hier kwam de misselijk met 6 weken ook opzetten. Had daarvoor nergens last van. Ik was zo optimistisch dat ik hoopte dat het de hele zwangerschap zo zou blijven, maar helaas dat was dus niet zo. Je onzekerheid herken ik wel. Vetrouw op je lichaam.

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier ook helemaal geen kwaaltjes.
    Het enige dat ik tot nu toe (ben bijna 27 weken zwanger) heb/gehad heb is 1 keer erge obstipatie denk dat dat rond week 20 ofzo was, maar dat heb ik soms ook zonder zwanger te zijn en een eczeem opstoot. Niet verwonderlijk dat die opstoot er kwam met hormoonsveranderingen, krijg het ook in stressperiodes dus dat hoeft ook al niet zwangerschapsgebonden te zijn.

Verder ook een hele rustige baby, heel weinig getrappel dus ik vraag me nu soms nog wel eens af of er echt wel een baby in die buik zit haha.

7. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Ik heb ook niet of nauwelijks last gehad van kwaaltjes. Vooral rond die termijn nog niet. Ik ben denk ik vanaf week 8 ongeveer 's ochtends een beetje misselijk geweest. Echt niet zo erg dat ik elke dag boven de wc hing. Heb trouwens helemaal niet boven de wc hoeven hangen ;)
    Rond een week of 10 tot ongeveer 14 weken kwam de vermoeidheid opzetten en lag ik 's avonds om half 9 op de bank te slapen.

Vanaf 14 weken heb ik nergens meer last van, terwijl ik nu toch al 25 weken echt een drukke baby in mijn buik heb! :D

8. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    De eerst weken voel je bijna amper dat je zwanger bent..
    Je hoeft je nergens druk over te maken!

Ik ben 16 weken, en heb ook weinig meegekregen van de hoofdpijn, pijnlijke borsten, en misselijkheid.
    Bij week 9 werd ik ineens heel moe, lekker gaan rusten op dat moment.. goed je rust pakken, als je voelt dat je rust nodig bent!
    Natuurlijk heel af en toe heb ik nu last van gevoelige tepels..
    Maar inderdaad, ik heb tot nu toe ( en de eerst weken ) zeer weinig ( haast bijna geen ) symptomen gevoelt..

Geniet er maar lekker van.. ;)!!!

9. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Had tot 6 weken ook helemaal neit het gevoel dat ik zwanger was. Daarna heb ik dat goed ingehaald hoor. Misselijk, pijnlijke borsten, huilbuien etc. ;) Hopelijk blijft het je gespaard! Geniet maar lekker van het wondertje in je buik.

10. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ben 21 weken zwanger en het is dat ik haar voel trappen, anders zou ik denken dat ik gewoon een beetje dik ben geworden... Geen kwaaltjes gehad tot op de dag van vandaag! Vorige zwangerschap ook al niet :D

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier nog 1tje met weinig klachten. Begin nu met +9 wkn pas wat dingetjes te krijgen;
    Nu wat meer moe
    Stoelgang komt niet op gang
    Borsten groeien hard en zijn gevoelig
    Buik is opgezet
    Maar echt niet dat ik hier nou zo'n last van heb,lekker van genieten meis,je weet maar nooit wat je nog gaat voelen allemaal!

12. Iefie

Iefie Niet meer actief

Gefeliciteerd!!
    Vanaf het begin ook nauwelijks klachten, maar wel ontzettend moe en pijnlijke borsten. Misselijkheid? 1 keer gehad van patat. Keek ernaar en hing boven de pot. En ohja, de hormonen....huilen, lachen, huilen, lachen..hahaha, nou ja, geniet er maar van!

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier ook niet egt klachten,,

ben nu ongeveer 7 weken en enkel wat moe..

14. happymama

happymama Niet meer actief

die heb ik hier ook es geplaatst maar daar kwam ik wel van trug toen ik 6a7 weken was . werd misselijk en nu nog steeds , ook toen gingen mn borsten pas pijn doen en dat doen ze nu ook nog

15. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hier 16weken zwanger,
    NIKS NADA NOPPES last ergens van, heerlijk aan het genieten. af en toe nog steeds onwerkelijk omdat ik me zo goed voel, enig minpuntje wat ik dan heb is zere :)):)), wel mooi vol met een mooie D-cup, en maatje 38 en nog weinig aangekomen, klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar is echt zo!
    Je hoeft niet ziek te zijn, geniet zolang het er nog niet is toch!

XXX

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

heel herkenbaar hoor..ik had bij mijn zoontje tot 8 weken nergens last van maar daarna was ik tot 23 weken ongeveer misselijk en leek het wel of dat ik op de plee woonde..

bij mijn dochtertje heb ik zowat nergens last van gehad, de hele zwangerschap niet alleen wat maagzuur.

het maakt je idd onzeker en was soms zelfs bang om naar de vk te gaan..bang om slecht nieuws te horen te krijgen maar weinig of geen symptonen wilt niks zeggen want beide kindjes zijn kerngezond geboren en slapen nu lekker in hun bedjes.

gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

17. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Wauw wat veel reacties!! Super! Bedankt voor jullie oppeppende berichtjes! Goed om te horen dat ik niet de enige ben.. ik ga lekker genieten en hoop gewoon maar dat ik een van de gelukkigen ben die de kwaaltjes bespaard blijven ;)

Liefs

Deel Deze Pagina