Goede morgen dames Ik heb een vraag of jullie dit herkennen van als zwangerschaps symptoom Ik heb de laatste paar dagen dat ik veel vaker naar de wc moet. Als ik het gevoel heb dat ik moet plassen moet ik gelijk een sprintje trekken, zo nodig moet ik dan gelijk echt niet normaal. Het zijn geen mini plasjes maar ik twijvel of dat ik een blaasontsteking heb of zou dit een zwangerschap symptoom zijn! Lijkt me namelijk al zo vroeg om daar nu al last te hebben van dat vaker plassen. Verder voel ik me niet altijd lekker omdat ik bij vlagen buikpijn en rugpijn heb. Ik ben gestopt met bv pil. Na een tijdje had ik een lichte bloeding. Daarna was ik na 31 dagen flink ongesteld. Dat was op 20 juli. Ik temperatuur niet en doe geen ovulatietesten. Het klinkt raar maar heb wel het idee dat ik mijn eisprong voelde. Dit kwam doordat ik ineens in de ochtend bij mezelf een verhoogd libido voelde dat voelde best apart. Die avond ervoor hadden we het gezellig gehad dus ik hoop natuurlijk op zwangerschap. Gister getest maar die was omo wit. Morgen ga ik het weer proberen als ik natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden. Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie mening Ps. Ik heb dyslexie
Vaker moeten plassen daar heb ik ng steeds geen last van.. zwangerschapssymptoom? Nee kan ik niet zeggen. En een blaasontsteking dan heb ik meer dan alleen vaker moeten plassen.. Pijn en bloed bijvoorbeeld.. T is warmer buiten misschien wel gewoon meer gedronken? Als het ern symptoom zou zijn zou je genoeg hcg aanmaken voor ern positieve test..
Ik heb niet extra gedronken. Gelukkig geen bloed of pijn bij het plassen. Kan niet wachten tot het morgen is. Dan ga ik weer testen. Ja ja de testdrang is toegeslagen.
Bij een blaasontsteking is het meestal zo dat je wel de drang heel vaak voelt om te plassen maar dat je als je naar het toilet gaat maar een heel klein beetje plast en met een branderig gevoel (bij mij tenminste en ik heb een periode gehad dat ik om de maand een blaasontsteking had). Ik weet dat vaker plassen idd een zwangerschapssymptoom kan zijn, maar dat is dan vaak als je wat langer zwanger bent en je baarmoeder groter is en op je blaas gaat drukken.
Meer moeten plassen kan idd een zwangerschapssymptoom zijn, maar ik veronderstel dan ook dat je toch al iets zou moeten zien op je test. Als je geen last hebt van pijn, koorts etc. dan zal het niet meteen een blaasontsteking zijn. Als je pas van de pil bent, kan het natuurlijk wel even duren vooraleer je cyclus helemaal op punt is en regelmatig is. Enige dat je kan doen is afwachten en opnieuw testen als je niet ongesteld wordt!
Veel plassen is toch ook een symptoom van diabetes? Heb je je bloedsuikerspiegel al eens laten controleren?
Ik heb vanmorgen weer getest. De test was weer oo wit. Ga het woensdag ochtend weer proberen als ik natuurlijk ondertussen ongesteld ben geworden.