hey meiden ..... ik dacht dat ik er goed aan zou doen omo voor mijn nod te teste met matcare ...maar vraag me nu toch af of ik niet te vroeg ben geweest ? had deze ronde voor het eerst een eisprong (mbv Hormonen) en ook nog een goede ....die eisprong is 14 dagen terug nu .... heb wel wat klachtjes waaronder iedere keer krampjes en steekjes in mijn onderbuik , ook is mijn onderbuik al een aantal opgezet .... gisteren had ik een paar keer een ongi krampje maar die was dan ook zo weer weg ..... verder heb ik regelmatig steekjes in (.)(.) .... zou het toch nog te vroeg zijn geweest mijn testje ? L.sybje
Kan altijd zijn, niet iedereen test positief voor NOD. Ik zou je NOD afwachten, blijven ze uit, doe dan je testje opnieuw!
ik testte ook te vroeg en na tig keer negatief getest te hebben gaf ik het op. toen een paar dagen later verscheen er een klein streepje,... (mat care) dag erna clearbleu gehaald en een vette plus dus ik zou nog ff wachten als ik jou was
Het verschilt enorm. Zo heb ik 2 dagen voor mijn NOD positief getest met Clearblue. Ik kon het bijna niet geloven. Daarna nog een test gedaan 4 dagen na mijn NOD voor de zekerheid. Het is maar net hoeveel HcG er in je urine zit.