Zwanger of buikgriep?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door speeters, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej Konijn!
    Ik had eerst ontzettend last van verstopte darmen, en nu juist van diarree. Volgens mij hoort het allebei bij een zwangerschap denk ik (hóóp ik ;)).

Wanneer ga je weer testen?

Liefs Dayenne

2. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Hallo
    Nou gisterenavond ben ik ongi geworden .Baal ontzettend en mijn vriend ook .Normaal heb ik een beetje bruin bloed en nu gelijk flink ongi .

Succes voor degene die nog aan het wachten zijn !

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ah nee he! :( Balen zeg!
    Succes in de volgende ronde ;)

4. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
  5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Joyce: balen zeg :(

Ik heb net een tweede testje gedaan (als ik moest wachten tot morgen zou ik echt niet meer kunnen slapen vannacht) en hij is best wel positief! Ik ben dus zwanger... :rolleyes:

Misschien toch maar even de dokter bellen...

6. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Hoi Konijn alvast gefeli .Hoe lang ben jij al bezig ?

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

Eigenlijk pas net :oops: (ik schaam me nu een beetje tegenover al die vrouwen die al zo lang aan het proberen zijn zwanger te raken). Ik ben in januari gestopt met de pil, maar tot twee maanden geleden deed ik nog mijn best om niet zwanger te raken. Vorige maand hebben we dat losgelaten en deze maand hebben we het eigenlijk pas echt geprobeerd. Tweede ronde dus pas...

8. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik ben ik april gestopt met de pil .Als ik zo lees hier op dit forum dan denk ik dat het nog erg lang kan duren .
    Spannend hoor voor je :) .

9. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik ga voor je duimen!

10. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    WAUW KONIJN! Ik ben zo blij voor je! Je test is inderdaad echt prachtig! ;). Hoe gaat het nu met je? Met de misselijkheid en darmen? Het zal allemaal nog wat onwerkelijk zijn misschien, bij mij zou het in ieder geval heel traag doordringen ;). Nog eens heel hard gefeliciteerd!

Lieve groetjes!
    Sandra

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben je mal! bij de een gaat het gewoon sneller!

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Inderdaad, het is voor iedereen een geschenk, bij de één spijtig genoeg iets later dan bij de ander, maar jij moet echt gewoon genieten! :-D

13. Konijn

Konijn Niet meer actief

Dank je! Ik durf er nu langzaamaan echt blij mee te zijn (merk dat ik nog wel erg onzeker ben hoor!). :D

Overigens ben ik zojuist bij de huisarts geweest en hij was er heel stellig in dat diarree niet veroorzaakt wordt door een zwangerschap. Dus dat raadsel heeft hij voor me opgelost...

Ik voel me nog steeds niet 100%, maar heb geen flauw idee of dat komt doordat ik zwanger ben, of doordat ik ziek geweest ben. Mooi excuus in ieder geval voorlopig, zo'n lange nasleep! ;)

Hoe is het met de overige 'pijnlijders'?

Liefs en groetjes!

14. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dat zal wel, zeker van dat gevoel genieten hoor! :-D Hopelijk voel je je snel wat beter, of komt er tenminste duidelijkheid in het ziek voelen!

Ik vind het wel vreemd dat je HA zei dat diarree niet door zwangerschap komt, vermits je toch vaak ook anders leest. Nu, in ieder geval ben jij onmiskenbaar zwanger, diarree of niet! ;)

Ik durf niet goed testen, ben zeker dat het negatief is, en zolang je geen negatieve test in handen hebt kun je nog altijd dromen :oops:

Lieve groetjes en slaapwel!

Sandra

15. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Een kort berichtje van mij: ik heb deze ochtend toch maar even getest omdat ik er meer en meer van overtuigd raakte dat het raak was en de teleurstelling dan ook erg groot zou zijn...maar helaas, de test was negatief! Bij mij zal het dus een gewoon buikgriepje geweest zijn ;)

16. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Jammer hoor speeters !

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Bij mij ook speeters!

18. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Jammer, maar dan weten we tenminste waar we staan hé ;). Je neemt een pauze dayenne?

Hoe gaat het met konijn? Niet te veel last van kwaaltjes?

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden ik weet sinds een week dat ik zwanger ben en voel me sinds gisteren zo grieperig, keelpijn, spierpijn, geen eetlust maar wel honger hebben, diaree, moe.

Wat denken jullie ? Komt dit door de zwangerschap of is het echt griep.
    Wie heeft dit ook?

Groetjes Minnie

20. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Proficiat allereerste! Ik denk dat het toch eerder een griepje zal zijn, keelpijn lijkt me geen zwangerschapssymptoom. Verzorg je maar goed!

Deel Deze Pagina