Joh, wat jammer voor jullie Ik heb geen idee of ik last heb van kwaaltjes, omdat ik nog steeds gammel ben van het ziek zijn. Alles lijkt in ieder geval eindelijk wat tot rust te komen in mijn lijf. Ik blijf met jullie meeleven!
Dank je konijn! We kijken vol blijde verwachting uit naar ons wondertje, maar een kindje 'maak' je niet maar 'krijg' je, dus we kunnen alleen maar hopen dat het niet te lang duurt
@ speeters Balen voor je had gehoopt dat het raak zou zijn.. voor de andere vind ik het ook klote natuurlijk.. En voor de zwangere ik deel jullie kwaaltjes..heb al twee kids nooit misselijk of ziek geweest en nu heb ik het dubbel op..
hoi allemaal, ik heb 20 oktober mijn NOD, en ik heb ook last van mijn buik. op de plaats van mijn eierstokken, en soms ongi krampjes, en mijn darmen gaan ook lekker te keer. maar ja nog even afwachten maar. liefs naatje
Hoi Naatje, Ik zie dat je morgen je NOD hebt, spannend! Ik hoop dat het raak is voor je! Groetjes! Sandra
hoi sandra, ja ik hoop het ook. het is wel spannend. maar hoe zit het met jou dan, lees iets over een operatie. ik begrijp eruit dat je nu even niet zwanger mag worden groetjes naatje
Hoi Naatje, Wauw, 1 dag overtijd! Hopelijk blijft je ongi de komende maanden weg . Wanneer ga je testen? Ja, ik heb een operatie gehad waarvoor ik zeker niet zwanger mocht zijn, dus ik heb enkele maanden voor de operatie terug anticonceptie moeten nemen en nu moet ik eerst voldoende hersteld zijn voordat we opnieuw mogen beginnen omdat een zwangerschap te veel op de operatiewonden zou drukken en een te grote belasting van mijn lichaam zou zijn. Er is nog geen termijn afgesproken, dus ik hoop dat de volgende controles laten blijken dat ik al ver hersteld ben Succes!
hoi sandra, jeetje dat is wel jammer he dat je nu even moet afwachten, maar het gaat vast allemaal goed komen. ja ik ben nog steeds niet ongesteld, maar probeer niet voor maandag te testen, gaat denk wel lukken want heb toch geen test in huis hahahaha. vorige maand was ik ook 2 dagen te laat dus vandaar. alleen had ik toen alleen oud bloed en heel weinig, had die maand waarschijnlijk geen eisprong gehad zei de HA. maar er kan nu dus nog van alles gebeuren we wachten af. groetjes naatje
Voel me ook een beetje grieperig, warm/koud, af en toe misselijk enz. Hopelijk kan dit ook op wat anders duiden! Veel succes allemaal
Ik wil zaterdag pas testen! Hoewel ik nu wel erg nieuwsgierig begin te worden! Wil geen valse hoop, al te veel gehad!
hoi meiden ik heb nu ook las van, als ik loop dan krijg ik een druk op mijn blaas. wie van jullie heeft dit ook. groetjes honey
Ik ben ook zo onzeker. We zijn een paar dagen aan zee geweest, last van mijn (.)(.),dacht door de kou en moeilijke stoelgang, maar nu zijn we thuis, word steeds erger, ben al 3 dagen 's ochtends misselijk. Denk dan weer dat het een buikgriepje o.i.d. is, omdat ik zo'n krampen in mijn buik heb, maar aan de andere kant ben ik overtijd met clomid,terwijl ik normaal zeer regelmatig ben.