hoi er is nu een week voorbij gegaan en toch voel ik me anders. heb na 6 dagen over tijd te zijn bloed verloren, hevige buikkrampen, pijn in onder rug en diaree. dus ik dacht lap daar is die ongi weer. maar de 3 volgende dagen enkel bruinverlies en zelfs ni veel, inlegkruisje was voldoende. na deze 4 dagen samen ineens nix meer en normaal ben ik 7 dagen ongi. nu ik heb de indruk dat buik en borsten gezwollen staan ook heb ik regelmatig steekjes in buik. ben ondertussen ook al 5 kilo afgevallen. echt raar want ik eet nog steeds op dezelfde manier als altijd. soms heb ik zo van die dagen dat ik me echt afwezig voel, gewoon precies ni oplet als er iemand in de buurt is en sinds 3 dagen altijd zeurende hoofdpijn. kent iemand hier iets van please reactie biebke
kan je nog zwanger zijn? is dit nu menstruatie geweest of miskraam? ik weet het ni daarom wil ik weten of iemand dit al heeftgehad
Ik heb hier al meerdere keren gelezen dat je gewoon een bloeding kunt hebben als je zwanger bent. Ik zou ook gewoon een test eraan wagen, dan ben je in ieder geval gerustgesteld, succes!