Hallo, Ik gebruik de pil microgynon 50 en heb sinds dat ik ritalin ben gaan gebruiken mijn ongesteldheid door de pil heen elke 6 weken. Erg vreemd hier ben ik meerdere keren voor naar de dokter geweest deze zeiden dat ik dit waarschijnlijk niks te maken kon hebben met de ritalin. Nu ben ik voor het laatst ongesteld geweest op 9 december. Omdat ik niet ongesteld werd bij mijn normale doorbraakbloeding bij 6 weken heb ik een test gedaan bij 7.5 week. Deze was negatief. Omdat ik alsnog niet ongesteld werd ben ik naar de dokter gestuurd deze heeft mij doorgestuurd naar de genocoloog omdat ik zo een rugpijn had en steken in mijn buik. Hier bleek ik een cyste van 3.9 cm te hebben. Hierbij gelaten moest ik eigenlijk een bepaald hormoon slikken. Maar door de enge bijwerkingen op de doos. Ben ik hiermee nog niet begonnen. Mijn rugpijn is weg maar mijn borsten werden gevoelig. Waardoor ik besloot toch nog maar een test te doen voor de zekerheid. Deze was tot mijn verbazing positief. Ik ben eigenlijk niet toe aan een baby en ik denk ook niet dat de pil & ritalin erg goed kunnen zijn? Of is het misschien toch de cyste?