Zwanger of foutieve test????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aylin16, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo dames,

Zit met het volgende ik deed vanmorgen een zwangerschapstest van Matcare, omdat mijn menstruatie uitbleef en mijn zoontje nu 13 weken is. Er verscheen 1 lijntje dus ik heb de test weg gelegd ongeveer 10 minuten later wou ik de test weg gooien en stonden er ineens 2 lijntjes :$:$ Een lichtroze en donker roze.

Ben na de bevalling niet meer ongi geweest dus had al eens eerder getest maar deze test was toen negatief.

Ben ik nu opnieuw zwanger?? Of is het testresultaat negatief. Iemand hier ervaring mee. Er stond op de bijsluiter van de test dat resultaten na 15 minuten niet meer gelden. Maar bij al mijn andere zwangerschappen had ik bijna direct een tweede lijntje op de test.

Alvast bedankt!

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Heb je een foto van de test? En als je de test binnen de 15 minuten bekeken heb zeg ik zwanger. Ik heb zelf nooit roze strepen gehad ook niet na de 15 minuten als ik niet zwanger was.... En anders morgen ff opnieuw testje doen

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Als je binnen 15 minuten kunt aflezen en je doet het met 10 minuten, dan zeg ik nu inderdaad ook zwanger! Als ik jou was zou ik morgen nog een testje doen want vind het wel raar dat er na 10 minuten pas een streep zichtbaar is..

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Misschien verscheen de tweede streep al eerder dan na 10 minuten heb gewoon niet eerder gekeken. De streep verscheen namelijk niet direct toen ik de test deed. Ik keek toevallig pas na 10 minuten omdat ik de test wou weg gooien.

Ik doe morgenochtend nog een testje.

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje meis
    spannend

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    En!? Zwanger....

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden ik heb net de KV testen gehaald 2 voor 5,-. Morgenochtend test ik nog een keer. Heb een foto van de ovulatie test en zw test van gisterochtend.

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

allebei positief....

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    euhm welk is welk?
    ze zien er iig allebei positief uit... zou het heel erg zijn voor je meis?

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Sorry de bovenste is een ovulatie test van Matcare en de onderste is een zw test van Matcare. Had ze beiden nog liggen. De ovulatie test werd direct positief alleen de zw test niet. Pas toen ik 10 minuten later keek omdat ik hem wou weg gooien zag ik ineens 2 lijnen. Daarom twijfel ik of dit geen indrooglijntje is geweest??

Mocht het zo zijn is het kindje natuurlijk hartstikke welkom. Al hadden we wel zoiets van we houden het voorlopig bij 2 kindjes.

11. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hoi Aylin, ik zag je berichtje dacht zal een kijken. Ik denk ook dat ze beide positief zijn hoor. Spannend!

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik weet het niet hoor, ziet er wel hartstikke positief uit... de vraag is nu... is het mss omdat het hormoon ng in je lichaam aanwezig is? mss een bezoekje aan de Gyn brengen, dan zal je zeker meer weten :)

13. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ziet er zo hartstikke positief uit!

14. Trees

Trees Niet meer actief

Ziet er hartstikke positief uit! Je schreef dat je hiervoor al een negatieve test hebt gehad, dus ik zou zeggen een nieuwe zwangerschap?!

Eventueel twee keer bloed laten prikken om zeker te weten dat het een nieuwe zwangerschap is?

15. misa

misa Niet meer actief

Ooh spannend zeg! De testen zien er positief uit!
    Ben benieuwd naar je volgende test!

16. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik zeg ook zwanger! Volgens mij is zeker na een week of 6 de HCG na een zwangerschap wel uit je lijf..

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Nachtzon nee ik denk niet dat het hcg is van mijn vorige zwangerschap. Ik heb eerder al een zw test gedaan een paar weken terug omdat mijn menstruatie uitbleef en we het 1 keer onveilig hadden gedaan, en toen was de test negatief en die bleef ook negatief.

@Nanny heeee meis ja we houden het spannend ik test morgen nog een keer met de kruidvat test 2 voor 5,-.

@Trees meid jij gefeliciteerd 10 weken alweer WAUW!!! Tja als de test positief is morgen moet het haast wel een nieuwe zwangerschap zijn. Gezien ik een paar weken terug een negatieve test had.

Wat nog steeds raar is dat het resultaat niet direct op de test verscheen...:( Maar normaal als een zw test negatief is krijg ik nooit een tweede lijn...

18. Alita

Alita Niet meer actief

en al getest?

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ben ook wel heel erg benieuwd !!

20. Nipa18