Hallo allemaal ik heb een vraagje: Ik heb vanmorgen getest met clearblue zo'n digitale test, nou heb ik precies gedaan wat ik moest doen en toen kreeg ik te zien "niet zwanger" maar toen ik het teststaafje eruit haalde zag ik toch echt op dat staafje 2 blauwe streepjes waarvan het uitslag streepje wel licht was. Kan ik dan toch zwanger zijn want ik heb eergister ook getest met een matcare test en daar was ook een heel vaag streepje te zien. Meiden help me alsjeblieft want ik was zo blij tot vandaag ! Wat denken jullie kan ik zwanger zijn?
hoi elmo er zitten 3 test staafjes bij en er staat heel duidelijk dat je na het testen het staafje eruit moet halen en moet weg gooien.
hey meis nee die strepen op de digitale betekenen niks dat is alleen de code voor het digitale aflezen die werkt met kleurcodes, dus 2 donkerblauwe strepen of de zogenaamde tlijn donkerder dan de c lijn is zwanger hij werkt op de kleurcode dus je mag alleen het digitale aflezen sorry
hij moet aangeven zwanger en doet ie dat niet en zegt ie niet zwanger ben je ook niet zwanger Maar waarom al een banner
Ik test ook altijd met die zwangerschapstesten omdat ik juist vind dat die duidelijk zijn... De digitale test is er om af te lezen in het schermpje of je zwanger of niet zwanger bent... Op het staafje kan jij geen resultaat zien helaas... is echt een digitale vandaar de naam ook! Denk idd dat je dan niet zwanger bent... En als je twijfeld doe je over een paar dagen nog een keer testen. Sucses!
ja sorry van de banner ik wilde even kijken hoe het werkte, maar dank jullie wel voor jullie reacties maar zou het wel zin hebben om over een paar dagen nog een keer te testen? omdat die van matcare wel een licht streepje aangaven? denken jullie dat ik toch zwanger kan zijn?
Eruit halen ja en weggooien... Niet aflezen dus want het is een digi test ... Hopelijk geeft hij de volgende keer zwanger aan voor je!
ja jullie zullen mij wel een zeurpiet vinden maar ik ben al eerder zwanger geweest en dat is toen geeindigd in een miskraam maar toen gaf te test ook pas heel laat aan dat ik zwanger was. en ik heb vanmiddag bloed laten prikken want na een aantal bezoekjes aan de huisarts is hij ook van mening dat ik toch best zwanger kan zijn. maar is bij een gewone test een licht straapje ook een bewijs dat je zwanger bent of moet het streepje echt heel duidelijk te zien zijn?
Als jij bloed heb laten prikken zou ik niet ens meer testen daar heb je dan morgen de uitslag van hooguit overmorgen en dat is nauwkeuriger dan een test Dus gewoon afwachten
Hallo meiden, wie kan me helpen... ik ben 20 overtijd... 3x nega getest ben naar de ha geweest en die zegt ja dat ik moet afwachten mischien komt het door stress..En voor me rest voel ik me prima ben al half jaar met de pil gestopt en heb een regelmatige menstruatie.. kan het dat ik tog zwanger kan zijn?wie kent dit..?
Ik zou ook gewoon de bloedtest afwachten, maar voor het antwoord op je vraag: bij mij was het streepje heel licht. Zie mijn banner.
Pfff volgens mij staat het zelfs in de gebruiksaanwijzing dat je niet naar die streepjes mag kijken. Hoe vaak moet dit nog gemeld worden?
Bij een gewone test natuurlijk wel, en die had ze ook gedaan, zegt ze. Tenzij die test niet met streepjes, maar met bolletjes of kleurtjes werkt natuurlijk. Die van mij had streepjes.
Ik teste op de matcare dipstick ook heel erg licht positief, maar een dag later op een gewone cb heel erg duidelijk positief. Je hebt nu een bloedtest laten doen, dus die geeft je wel duidelijkheid. ( nou ja, soms ook niet, want een vriendin van me die teste pas 2 weken na NOD positief, zelfs bij de HA) Nog even geduld meid.....succes.