Hallo, Een jaar ben ik nu gestopt met de pil (we zijn nu 3 maand officieel bezig zonder condoom) sindsdien ben ik keurig om de 23 dagen ongesteld... Alleen nu ben ik ineens al 5 dagen overtijd.... Ben een aantal dagen licht misselijk geweest en gisteren had ik steken onderin mijn buik. Vandaag weer nergens last van... Vanmorgen heb ik met ochtend urine een test gedaan, hartstikke negatief.... De dagen ervoor ook al testen gedaan, echt geduldig ben ik niet, dus nu maar weer nieuwe testen besteld . Zou ik gewoon later positief kunnen testen, of zit ik mezelf voor de gek te houden?
Nog vergeten te vertellen, begin van de week heb ik een paar dagen een heel klein beetje bruin verlies gehad, nu niet meer... Wel heb ik deze cycles veel meer witverlies gehad.
Het kan ook door stres komen dat je menstruatie uitblijft. ik had een paar maanden geleden hetzelfde probleem.. maar ik was gewoon aan de pil. en werd in de stopweek niet ongesteld.. teon ook een test gedaan en was negatief.. en 3 dagen later ook ongesteld ik vond het ook heel vreemd. maar waarschijnlijk is dat stres.. ik zou zeggen wacht het nog een paar dagen af... en doe dan nog eens een test.. want je hoort wel vaker dat een test negatief aanduid en je toch zwanger bent Succes.. groetjes Dena