Zwanger of?.. Help

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jane1981, May 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Afgelopen zaterdag was ik 4 dagen overtijd, met daarvoor duidelijke syptomen zoals moe, pijnlijke borsten, aders op borsten, hoofdpijn, witte afscheiding.

Zaterdag inde loop van de ochtend wat roze mee met afvegen in de avonduren wat meer rood dus ik heb een tampon ingedaan.
    Na een paar uur was deze bij lange na niet vol.
    Volgende dag herhaalde dit zich weer, echter met minimaal bloedverlies.
    Klinkt vies ik weet het maar op de tampon was het rood maar zodra ik het afveegde was het echt roze en niet knalrood.
    Maandag geen bloed of iets, s'avonds iets roze en gister iets oud bloed.

Mijn menstruatie is nu 14 jaar hetzelfe, eerste 3 dagen enorm heftig moet echt om de 2 uur een super verwisselen anders groot probleem.
    S'ochtends bij het opstaan altijd groot probleem aangezien ik echt moet rennen om grote vlekken te voorkomen.
    De dagen ervoor erg last van PMS.

Echter nu dus niet.
    Inmiddels getest en die zijn negatief, echter ben ik in het verleden zwanger geweest en uiteindelijk naar de ha geweest waar ik zwanger teste. 2 weken daarna echo voor bepaling termijn, was meteen de 3 maandse echo, ik was dus 3 mnd zwanger en teste negatief dus ja ik weet het niet meer.
    Symptomen zijn nog aanwezig..

HELP?

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik kan je niet helpen, misschien weer de ha bellen? Misschien kan hij een bloedtest doen om te kijken of je zwanger bent...

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ben gister bij de HA geweest, echter een plaatsvervangende wat een ongeloofelijke l*l was, begon meteen over anticonceptie, moest wat ochtendurine achter laten en stond binnen 5 min weer buiten..
    Volgende week nieuwe afspraak, ga morgen weer proberen denk ik met een vroege predictor..

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    ik zou geen predictor nemen meid, die zijn echt waardeloos dan kan je beter de kruidvat 2 v 5 euro kopen.

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Tsja daar heb ik toen ook steeds negatief op getest..
    Maar is de predictor onbetrouwbaar dan?

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Yep met predictor testen zelfs mannen positief. ;)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Predictor geeft helaas nogal vaak valspositieve testen. Iemands man heeft er positief mee getest en iemand heeft zelfs zwanger kraanwater (test gaf dus positief met water)!
    Dus dan weet je nog niet waar je aan toe bent.

Als je zelf geen goede ervaringen hebt met Kruidvat, zijn er nog andere merken waar je mee kunt testen: huismerk apotheek, Clearblue, Etos of Sensitest of Matcare (via internet te bestellen).

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Heb voor morgen de predictor al in huis maar zal sensitest dan maar eens bestellen.

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
  10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dit is een predictortest toch? Ook al zou ik een streepje zien (wat ik niet zie omdat de foto vaag is) dan zou ik daar nog steeds niet op vertrouwen. Deze test test zelfs positief met zowel gewoon kraanwater als door mannenurine. Haal bij het KV de 2v5, die zijn betrouwbaar en hebben niet veel HcG nodig! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. ;)

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
  12. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    nu zie ik wel een licht streepje, bij die foto andere niet, zie je wel kv 2v5 is stukken gevoeliger.... over 48 uur weer een test van kv en zal je zien dat die donkerder wordt en anders bij de ha bloedprikken op hcg
    succes!!!

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

wahaha zwanger kraanwater?? :D

ja op de kv test zie ik ook al een licht streepje, ik duim voor je dat ie gaat knallen!

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
  15. nixis

nixis Lid

Jun 6, 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hoe is dit uiteindelijk afgelopen Jane 1981?
    Ik heb een soortgelijke situatie gehad afgelopen maand.

Had in de week voor m'n menstruatie ineens het idee dat ik zwanger was. Raar gevoel in onderbuik - anders dan normaal voor de menstratie + ook m'n borsten voelden anders - normaal heb ik 2 a 3 dagen voor mn menstruatie al behoorlijke pijn aan m'n borsten, maar nu had ik dat helemaal niet.
    Er waren helemaal geen normale 'aankondigingen' voor m'n menstruatie terwijl dat toch ook al jaren hetzelfde gaat.
    Ik ben toen op internet gaan zoeken en kwam e.e.a. tegen over innestelingspijn. Dacht eerst dat dat het was, maar bedacht me later dat ik 2 weken eerder hele heftige steken onderin m'n buik had gehad (baarmoederstreek dus). Toen ik dat had dacht ik 'wat is dit?? dit kan niet goed zijn!' Dacht even dat ik te weinig gedronken had (zaten op de terugweg van vakantie), dus ben veel gaan drinken, maar later kwam het weer ff terug. Niet verder meer bij stilgestaan want de dag daarna was er niets meer aan de hand.
    Tot dus 2 weken later, ik ineens heel sterk het gevoel had dat ik zwanger was (aan m'n lijf + gevoel te merken...). Ik wil niet perse zwanger zijn hoor, dus was er eigenlijk niet mee bezig.

Uiteindelijk toch een bloeding gehad van 2 dagen, die ook anders was dan anders - minder heftig, geen dikke 'drab', maar vooral helder. Normaal heb ik ook echt om de 2 uur een nieuwe tampon nodig en nu heb ik het met 2 op een dag gedaan.
    Ik was ook misselijk in de week voor m'n bloeding en daarna ook nog bij vlagen. Het rare gevoel in m'n onderbuik bleef (krampjes, opgeblazen gevoel).
    Ik heb intussen een paar keer getest (kruidvat 2 voor 5), maar allemaal negatief. Toch voelt er iets nog niet normaal.....
    Ondanks dat ik niet perse zwanger zou willen zijn, zou het wel welkom zijn al hadden we het wat later 'bedacht'. Ik ben er natuurlijk wel veel mee bezig geweest, dus misschien zit het tussen m'n oren. Tegelijk zegt m'n lijf en m'n intuitie andere dingen....en het verward me een beetje.
    Dit moest ik i.i.g. ff kwijt hier.
    Zo lastig om 'alleen' met al die dingen rond te lopen.

Ik heb een paar scenarios bedacht:
    1. Er is i.i.g. wat is geweest - omdat ik ook echt die innesteling heb gevoeld - maar het is afgestoten/niet doorgezet
    2. Er is nog steeds iets, maar HCG is niet voldoende aanwezig
    3. Het zit allemaal tussen m'n oren (er is niets geweest, maar ik denk dat er iets geweest is en voel daarom van alles..)

wat zijn jullie ideeen/tips?

ow ja: verder is m'n TSH (schildklier) gemiddeld net iets te hoog 4,3 en ik ga nog laten uitzoeken of m'n antistoffen wel goed zitten. Dacht zelf nog dat dat misschien ook invloed heeft op het hele verhaal.

Hoop dat iemand er iets over te zeggen heeft.....

groetjes

16. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik weet het niet.. ik weet dat je daar niks aan hebt maa het kan eigenlijk al je opties zijn. Maarwanneer je je er niet goed bij voelt kun je altijd nog de huisarts bellen. Hij kan je dan doorverwijzen voor een echo. Bij optie 1 en 3 schiet je daar niks bij op. En zul je je er gewoon bij neer moeten leggen denk ik..

17. nixis

nixis Lid

Jun 6, 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reply!

Kijk.. alles wijst op niet zwanger, maar ik ben er gewoon niet helemaal van overtuigd gezien hoe ik me voel.

Volgende week moet ik naar de reumatoloog om e.e.a. te laten uitzoeken en die gaat waarschijnlijk ook bloedprikken. Stel dat ik nog steeds van die 'symptomen' en gevoelens heb, dan kan ik vragen of ze het even mee testen. Geen idee of ze dat dan ook doen, maar vragen kan altijd natuurlijk.

18. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    er heeeeeeeeeeeeeeel lief bij kijken kan helpen;)

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hoe het afgelopen is?

Bloedtest gehad was negatief, echter symptomen bleven maar ja nega is nega..
    Woensdag begonnen met ovu testen en kreeg direct knallende positieve ovu testen, dit terwijl ik naar mijn gevoel mijn ei al had gehad.
    Heb tot zaterdag dus knallende ovu testen gehad en op advies toch maar een zwtest gedaan met dit als resultaat:
    View attachment 76765
    Misschien te vroeg getest maar dit is 7dgn voor NOD dus de twijfel is groot of het niet eerder al raak was..
    En toch ben ik nog steeds bang dat deze vals is ofzo..

20. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

May 16, 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi jane1981,

De test bewijst echt wel dat je zwanger bent! Ik vindt het een duidelijke test, misschien morgenochtend nog test doen met kv test.

Ik wil jou zo graag alvast feliciteren met je zwangerschap en ik denk dat ik het bij deze al kan doen!! Gefelicteerd!!:D

Liefs,

Share This Page