hallo, heb even een vraagje ik ben 6 weken zwanger maar heb bijna geen kwaaltjes af en toen wat afwezig en vergeetachtig, beetje een soort lichte ongi krampjes vaak s'avonds, beetje zere tepels duidelijke aders over mijn borsten, en vaak erge trek! maar verder zoals de kwaaltjes erg moe en misselijk heb ik niet moet ik me nu zorgen maken?
De 1 heeft meer kwaaltje dan de ander. Ik heb ook weinig kwaaltje maar geniet er alleen maar van. Ben af en toe misselijk na het eten hoop dat het niet erger word. Niet te veel zorgen maken, geniet er lekker van.
Geen nood hoor. Die van mij begonnen in week 7. En sommige mensen hebben helemaal geen kwalen. Lekker genieten.
volgens mij hb je genoeg kwaaltjes.. Niet iedereenheeft dezelfde kwaaltjes! bij mijn zw van mjn dochter ben ik na week 7 al niet misselijk meer geweest..
Hier ook 1 met nog niet veel kwaaltjes hahaha, erg moe alleen zere borsten hoofpijn en zere rug. En idd lekker zo op deze manier , maar wat niet is kan nog komen. Lekker genieten in ieder geval! groetjes Chantal
Het verschilt, bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mijn borsten heel erg en werd ik pas misselijk in week 7. Deze keer ben ik veel eerder misselijk (vooral in de avond) en heb ik eigenlijk amper last van mijn borsten. wel van spataderen! ik zou gewoon lekker genieten en je geen zorgen maken!
ik heb pas sinds giteren langzaam aan wat kwaaltjes gekregen, dus misschien komt het nog of je hebt de mazzel dat je kwalen vrij blijft! probeer er zoveel mogelijk van te genieten nog, mocht je er later toch flink ziek van worden zou je willen dat je ze niet had dat je niks voelt wil echt niet zeggen dat het niet goed gaat, er word van binnen heel hard gewerkt hoor!
Ik zou zeggen wees blij dat je geen kwaaltjes hebt!!!! Geniet er lekker van!!! Dat kan ik hier namelijk niet zeggen zo misselijk ben ik de hele dag door
lekker toch geen kwaaltjes, bij mij begon de ellende in de 6de week ben nu 8 weken en al 2 weken super beroerd
Ik heb nooit last gehad van kwaaltjes....ik werd er in het begin ook onzeker van, maar ben al snel ervan gaan genieten. Heerlijk toch!!
hier vandaag geen klachten, ach heb ook niet veel klachten maar soms heb ik dagen dat ik moe me bed uit kom. en dan moet je nog de hele dag.. je mag alleen maar van geluk spreken als je niet veel kwaaltjes hebt, en ik wil me ook niet teveel druk maken of het wel goed zit. dan kan ik mezelf wel gek maken