Dus het kan wel dat je test negatief is en je toch al zwanger bent? Intussen heb ik de gedachte 'ik ben zwanger' wel wat meer uit m'n hoofd gezet. Pfff zoals ik wel meer lees, die onzekerheid is echt zenuwslopend. Maar ok. Afgelopen weekend ook wat blaasontsteking verschijnselen gehad. I.i.g vrijdag wat pijn bij het plassen en ook wat meer donkere urine + wat witte vlokjes/wolkjes erin. Lees dat dat bij blaasontsteking en bij zwangerschap voor komt. Ik ga vandaag maar even op blaasontsteking laten testen. Lijkt me wel handig. @Jane: hoop dat het inderdaad zo is dat je zwanger bent en ben dan ook benieuwd of het inderdaad al voor de negatieve test zo was.
Afgelopen maandag op blaasontsteking laten testen. Dat was het niet. Afgelopen 3 dagen in golfbeweging misselijk geweest en minder eetlust daardoor. Ben ook erg moe. Morgen belt de huisarts me om te overleggen om evt een bloedtest te gaan doen. Ben benieuwd.
Zo juist de huisarts aan de telefoon gehad, maar die vond n.a.v. mijn verhaal + klachten niet dat ik zwanger zou zijn. Steken in het gebied onder m'n navel, zou er niet bij horen (ik dacht dat dat wel innesteling kon zijn, wat ook wel kon op dat moment dat ik het had). Ik weet niet zo goed wat ik er van moest denken, maar ok. Ze zei dat er na 3 weken echt wel een streepje op de test zou moeten staan en anders zou ik niet zwanger zijn, dus ik ben niet zwanger was haar conclusie. Ik hoor en lees toch ook andere verhalen. Ik moest het nog maar even aan zien en dan volgende week maar langskomen als de ' klachten' blijven. Blijf toch misselijk (nu ook licht) en was zo ontzettend moe gisteren en eergisteren. Gerommel in m'n darmen en het gevoel ongesteld te worden (krampjes o.i.d.) en ik heb de indruk dat m'n borsten wat zwaarder zijn. Al met al...ben ik nog niet veel wijzer geworden.