Ik heb 24 okt een mirena laten plaatsen. heel even wat menstruatie-achtige krampen gehad met wat bloedverlies. Dit was de dag erna weer over. 6 Dagen later begin ik weer te bloeden. In eerste instantie dacht ik dat ik ongesteld was geworden, baalde ervan omdat ik nog bv geef en mijn zoontje nog maar 2,5 maand oud was. Maar ja, de natuur beslist. Nu, ruim een week later, verlies ik nog steeds wat bloed. Ik heb verder geen klachten dus wacht het nog even af maar ben benieuwd of er iemand ook ervaring mee heeft?
ja hier ook. Ik heb tussen 1 en 4 weken na plaatsing regelmatig gebloed, het is ook tot 3 maanden na plaatsing vrij normaal dat je bloedverlies kan hebben. Ik had wel vaak oud bloed, maar soms ook helderrood. En ook ik geef nog BV, bij mij heeft het in elk geval weinig invloed op productie.
Ik heb de eerste drie maanden regelmatig een beetje bloedverlies gehad. Niet veel, kon het met een inlegkruisje af. Na drie maanden helemaal niet meer . Pim
Ik kreeg hem in mei. En tot november zou bloedverlies volgens mijn gyn. normaal zijn. (Ruim een half jaar). Gelukkig was het in juni over . En ben ik niet meer ongi geweest .