ik heb vandaag op advies van de vk de huisarts maar eens gebeld dat ik al dagen niets gedronken heb en al helemaal niets gegeten. nu heeft de ha emesafene voor geschreven werkt die nu dan ook echt?
Hier heeft het niets geholpen, ik kots nog steeds.. Heb ook HG, nu voor de derde keer, maar de andere 2 keren was het wel te onderdrukken met (andere) medicijnen, maar dit keer helpt niets.
mij mij heeft het de scherpe kantjes ervan af gehaald. de misselijkheid was dus niet helemaal weg, maar het kotsen werd minder.
Dit was ook op mij van toepassing. Voelde me nog steeds belabberd, maar iets minder misselijk waardoor ik toch iets kon eten, zonder dat het er gelijk uit kwam en daardoor toch wat voedingstoffen en vocht binnenkreeg.
Bij mij hielp het echt heel goed. Ik gaf niet over, maar was wel de hele dag ontzettend misselijk. Ik had geen energie meer over om fatsoenlijk voor m'n kinderen te zorgen. Sinds de Emesafene ging het een stuk beter. Ik was nog wel misselijk, maar niet meer zo allesoverheersend. Kon in ieder geval weer wat doen. Gewoon proberen zou ik zeggen! Kwaad kan het iig niet.
Bij mij hielp het ook heel goed. alleen als de pil uitgewerkt was, kwam het even terug. maar als het hielp dan was de misselijkheid (en het kotsen) ook meteen helemaal weg.
Hier tot 18 weken geslikt en het haalde de scherpe kantjes eraf. Kon toen weer een beetje lopen zonder meteen naar de wc te moeten rennen (eerder lag ik alleen maar op de bank met een emmer ernaast). Ik kreeg trouwens het advies 's morgens of 5u de eerste te nemen (pillen op m'n nachtkastje gelegd), dan gaat het opstaat ook ietsje makkelijker. En dan tussen de middag de tweede en 's avonds rond het avondeten eventueel een derde. Succes!
Bij mij hielp het wel. Ik heb voor dat ik het medicijn kreeg 1 keer in het ziekenhuis gelegen omdat ik uitgedroogd was. BIj mij was het een super middel Heb het wel tot week 16 moeten gebruiken. Hoop dat het voor jou ook helpt en anders zijn er nog andere middeltjes die misschien wel helpen.
ik heb gister de eerste in genomen en tot op heden ben ik niet misselijk geweest!! man wat kun je daar van genieten! heb zelfs mijn zoontjes luier kunnen verschonen zonder kotsen! ik mag er 1 in de avond en dan zo nodig 1 in de ochtend maar ik had hem vanochtend niet nodig dus maar niet genomen. hopen dat het doorzet zo nu kan ik weer wat functioneren hier in huis
Ik had elke ochtend en avond 1 pil en hielp de eerst paar dagen iets maar daarna ging het weer mis continu spugen etc
Fijn dat het helpt! Die misselijkheid kan echt vreselijk zijn. Een mens is echt niet gemaakt om lang achter elkaar misselijk te zijn Heb nog even op mijn site gekeken. Van de 60 mensen hebben 40 gezegd dat emesafene niet hielp en 20 zeiden dat het wel hielp. Is wel ongeveer wat ik had verwacht.
@amfy: wat super dat ze helpen zeg! Heb gisteravond ook de eerste ingenomen en raad eens, vanmorgen alleen wat slapjes. Niet eens echt misselijk. Heerlijk gevoel, en hopen dat het zo blijft he.
Ik heb ze gisteren ook van de dokter gekregen. Ben ook al weken lang elke dag heel erg misselijk, geef elke ochtend over en af en toe ook als ik gegeten heb. Ben heel slap en kan maar met moeite voor m'n dochtertje van bijna 3 zorgen. Moet zeggen dat ik me iets minder misselijk voel sinds gisteravond, het is niet helemaal weg en ben nog steeds heel slap, maar het gaat een klein beetje beter. Hopelijk helpt het bij jou ook!