na dikke 2 weken weer ongesteld ?!?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veenbaas, 9 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ik heb een vraagje.

Dikke 2 weken geleden ben ik ongesteld geworden. Toen het over was om de dag netjes geklust :p . Maar nu(sinds gister) verlies ik weer bloed (15 dagen na begin menstruatie) het is wel minder bloed en was donkerder als normaal. Ik heb een onregelmatige cyclus maar ik heb nog nooit eerder gehad dat ik na 2 weken weer wat bloed ging verliezen. Wie weet wat het kan zijn ??

Mijn vriend en ik hebben alles laten checke bij fertiliteitsarts en alles was perfect zei ze (dit omdat we al even bezig zijn en het nog maar niet is gelukt, maar ik heb de prikpil gehad en schijnt dat het dan langer als een jaar kan duren, wat inmiddels al verstreken is)

Alvast bedankt :)

2. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat je een hele korte cyclus hebt deze maand...
    Ik hoop het eerste voor je!

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn.
    1 op de 3 vrouwen heeft dat.
    Dus hopen maar dat dat het is :)

4. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Okee bedankt !

Ahumm hoelang moet ik nu wachten tot ik kan testen of ik zwanger ben. Normaal zou je zeggen op de dag dat je ongi moet worden.. maar ik heb geen idee wanneer dat is :( Want dat is bijna altijd verschillend.

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik heb het ook een keer gehad...wel maar 1 dag en voornamelijk bij het afvegen. Ik was uiteindelijk niet zwanger, maar hoop het voor jou wel natuurlijk!
    Als ik een ding afgelopen periode een ding heb geleerd dan is het dat mijn lijf iedere maand weer anders doet, geen peil op te trekken!

6. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah dat is bale voor je. Ik vind het gewoon zo vreemd want dit heb ik nog noooit gehad vandaar. En ik word ook schijtziek van me lijf het kan nooit eens een keertje zoals het hoord:x

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Mijn cyclussen zijn de afgelopen 3 maanden rond de 20 dagen...
    Ik dacht ook huh hoe kan dit? Zit nu op dag 24 en nog steeds geen bloed gezien...
    Wel afgelopen paar dagen extreem veel last van afscheiding gehad en krampjes maar verder niks meer...
    Vorige maand was mijn ongesteldheid 4 dagen bruin bloed en dacht nou miss is het wel is raak maar nee helaas weer na nog geen 3 weken ongesteld.
    Je cyclus kan door vanalles in de war raken, ik sloeg dat ik jonger was wel eens een hele maand over :)
    Ik hoop natuurlijk voor je dat het wat anders is! Heb zelf nog nooit een innestelingsbloeding gehad

Deel Deze Pagina