Hallo allemaal ik heb een vraagje. Dikke 2 weken geleden ben ik ongesteld geworden. Toen het over was om de dag netjes geklust . Maar nu(sinds gister) verlies ik weer bloed (15 dagen na begin menstruatie) het is wel minder bloed en was donkerder als normaal. Ik heb een onregelmatige cyclus maar ik heb nog nooit eerder gehad dat ik na 2 weken weer wat bloed ging verliezen. Wie weet wat het kan zijn ?? Mijn vriend en ik hebben alles laten checke bij fertiliteitsarts en alles was perfect zei ze (dit omdat we al even bezig zijn en het nog maar niet is gelukt, maar ik heb de prikpil gehad en schijnt dat het dan langer als een jaar kan duren, wat inmiddels al verstreken is) Alvast bedankt
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat je een hele korte cyclus hebt deze maand... Ik hoop het eerste voor je!
Zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn. 1 op de 3 vrouwen heeft dat. Dus hopen maar dat dat het is
Okee bedankt ! Ahumm hoelang moet ik nu wachten tot ik kan testen of ik zwanger ben. Normaal zou je zeggen op de dag dat je ongi moet worden.. maar ik heb geen idee wanneer dat is Want dat is bijna altijd verschillend.
Ik heb het ook een keer gehad...wel maar 1 dag en voornamelijk bij het afvegen. Ik was uiteindelijk niet zwanger, maar hoop het voor jou wel natuurlijk! Als ik een ding afgelopen periode een ding heb geleerd dan is het dat mijn lijf iedere maand weer anders doet, geen peil op te trekken!
Aah dat is bale voor je. Ik vind het gewoon zo vreemd want dit heb ik nog noooit gehad vandaar. En ik word ook schijtziek van me lijf het kan nooit eens een keertje zoals het hoord:x
Aangezien het rond dag 15 van je cyclus was, denk ik eerder aan een ovulatiebloeding. Een innestelbloeding komt vaker niet dan wel voor. Hier bij beide zwangerschappen in elk geval niet gehad. Medische encyclopedie - Agis Zorgverzekeringen Wat is een ovulatiebloeding? Ik zou dus nog even gaan klussen als ik jou was.....
Mijn cyclussen zijn de afgelopen 3 maanden rond de 20 dagen... Ik dacht ook huh hoe kan dit? Zit nu op dag 24 en nog steeds geen bloed gezien... Wel afgelopen paar dagen extreem veel last van afscheiding gehad en krampjes maar verder niks meer... Vorige maand was mijn ongesteldheid 4 dagen bruin bloed en dacht nou miss is het wel is raak maar nee helaas weer na nog geen 3 weken ongesteld. Je cyclus kan door vanalles in de war raken, ik sloeg dat ik jonger was wel eens een hele maand over Ik hoop natuurlijk voor je dat het wat anders is! Heb zelf nog nooit een innestelingsbloeding gehad