hai meiden, Waneer begint bij jullie normaal tijdens een cyclus de zere boobs? vorige maand had ik het namelijk ook na 7 dagen ei maar geen zwangerschap. nu 3-4 dagen na ei en heeel erg, voel ook veel klierweefsel. sinds vanavond voelen tepels beetje geiriteerd en vandaag beetje misselijk af en toe, weer een metaalsmaak in mond (2 week geleden ook). ben sinds dec. verlost van mirena wat denken jullie?
Normaal had ik dat 6 dagen voor mijn NOD. En dat 1,5 jaar lang. Nou had ik het al 11 dagen van te voren, maar na 6 dagen hield het op.
Ik heb nooit last van mijn borsten alleen de keren dat ik zwanger was. Toen ook pas week na nod. groetjes, vruchtje
ik heb ook nooit last gehad van mijn borsten maar wel de allereerste weken van mijn zwangerschap, nu wordt het gelukkig al wat minder (12 weken)
Heb normaal ook geen last van m'n boobies. Alleen nu dus ongeveer een week na mijn bevruchting, en heel erg ook. Zijn ook heel hard.
Ik heb nu nog steeds last van me borsten, vanaf het begin al. Maar ja, die blijven ook maar doorgroeien
Kan het ook zijn dat je niet onmiddelijk pijn hebt aan je borsten? Ik ben nu al 2 weken overtijd. Wel negatief getest zowel bloed als urine. Het probleem is ik blijf steken hebben in onderrug, lies en onderbuik. Ben elke dag misselijk en vaak erg moe. Op de raarste momenten honger (misschien door misselijkheid) Ik verlies enorm veel zowel doorzichtig vloeistof als wit vloeistof. Ben vandaag 2 maal moeten veranderen van onderbroek omdat ik gewoon te nat was. Ik vraag me echt af of dit gewoon naderende nod is (gyne voorspelde deze week max) Het kon een prille zwangerschap zijn en nog niet genoeg hormonen in bloed en urine maar heb ondertussen nog geen test meer gedaan. Ik ga nog een week wachten en dan moest ik opnieuw testen van dokter.
Ik heb gelijk de dagen na mijn eisprong last van mijn borsten, beurs en een cupmaat groter! Nog nooit zwanger geweest. Liefs Dib
ooh dat kan dus wel toevallig zijn mijn mannetje gister: he ze lijken wel groter dus dat gaf mij wat meer hoop... maar ja we zullen moeten wachten, wachten, wachten en dat is niet makkelijk voor zo'n enorme controle freak als ik.. heb net getest: neg. natuurlijk maar was ook wel erg vroeg
Ik heb ook altijd gevoelige borsten vanaf eisprong tot ongi. Ben ook nog nooit zwanger geweest. Maar ik weet dus wel of ik ei heb gehad want dat merk ik gelijk aan mijn borsten.
Heb vaak vanaf eisprong ontzéttend pijnlijke borsten. Als ik dan na het douchen nog even de trap op of af moet (en dus geen bh meer aan heb) moet ik ze serieus vasthouden anders is het te pijnlijk. Net twee beurse blauwe plekken! Feitelijk dus twee weken per maand pijn pijn pijn. En nog nooit zwanger geweest... Proberen het al bijna 4 jaar en zitten in de molen. Maar nu het bizarre; deze keer géén pijnlijke borsten maar puur en alleen zeer pijnlijke/gevoelige tepels! Ik haal me natuurlijk weer van alles in mijn koppie. Nouja even afwachten, dan kan ik testen... Ben wel benieuwd of anderen dit hadden met hun zwangerschap?...
Hoi, bij mijn eerste zwangerschap had ik dezelfde symptomen. Ik kreeg ook last van de klieren onder mijn oksels. Meer zweten enzo. Op het moment heb ik weer dezelfde symptomen. Succes, zal voor je duimen! Groetjes Nicole
Ik heb nooit last van m'n borsten. Van de zomer had ik er ineens erg veel last van, maar was toen niet zwanger. Verder heb ik het nooit. Niet rond m'n eisprong, niet voor of tijdens m'n menstruatie...
Kan het ook zijn dat je last hebt van enorm jeukende borsten? Ik heb wel steken in mijn borsten niet echt opgezwollen ofzo maar ook verschrikkelijk veel jeuk aan mijn rechterborst bij mijn tepel. Ik lees enkel pijn dus weet ik niet of dit wel degelijk een symptoom kan zijn. Bh's zijn wel te smal geworden...
Vraagje, Ik heb anderhalve week last van mijn tepels gehad, heb al een aantal dagen erg pijn onderin mijn buik, heel vreemd gevoel, heb 2 blauwe aders over mijn borsten lopen, ben veel misselijk en ben ontzettend moe... Maar... ik moet offcieel de 24e ong worden.. en ineens, vandaag geen last meer van mijn buik,(heel soms een klein beetje), ben niet meer zo erg misselijk, ook nog maar af en toe... Blauwe aders zijn er nog steeds en mn gezicht zit vol met puistjes... Zou ik dan toch nog zwanger kunnen zijn? HELLUP! Liefs, Debbie
Ik heb normaal gezien bij ongi ook enorme pijnlijke borsten... Nu dus niet... Enkel steken in mijn borsten en ook veel zweten. Ook jeuk aan mijnt tepels. Ik heb langs mijn tepelhof allemaal witte puntjes. Ook uit de bultjes op mijn tepel komt precies talg uit...? Tsja... afwachten zucht...
Oke... dit zei ik dinsdag, maar ik heb de afgelopen 2 dagen zo'n pijn in m'n borsten (vooral links)! Als ik m'n beha uitdoe moet ik ze echt vasthouden anders verga ik van de pijn. Hmmmm....