wie kan mij vertellen hoe je in psp een foto kan bewerken dat de hele foto zwart wit is en 1 item gekleurd? ik wil dit zo graag leren bij psp maar snap het niet op de sites. misschien kan iemand het me in zijn eigen woorden uitleggen? please
Tis heel simpel je neemt de foto die kopieer je in zijn geheel en plak je als "nieuwe laag" over de andere heen. Deze maak je met filters zwart wit. En dan ga je 't object wat je gekleurd wil hebben uitgummen.
Je opent de foto, dupliceerd de foto en verwijders op de bovenste foto alles wat je in kleur wil. Vervolgens maak je de bovenste foto zwart-wit.
Ik neem het tooltje waarme je vrije vormen kun selecteren, selecteer datgene dat moet blijven, en kies dan voor selecteer - omgekeerde. dan heb je de hele rest geselecteerd en dan doen ik delete
ik heb alles op mijn programma maar ik kan nergens een gum vinden. er is ook geen afbeelding van een gum op mijn programma. en het is ook nog in het engels.
je pakt je lasso, seleceerd het gedeelte wat gekleurd moet blijven, als je rond bent ga je nara selecties---omkeren. en maak je dat gedeelte zwart wit en klaar ben je
het is gelukt met de lasso maar ik kon de omgekeerde knop niet vinden want het is in het engels. ik heb get gekleurde gedeelte geknipt, de rest in zwartwit en toen de geknipte gedeelde weer terug gezet.
ok die heb ik gevonden maar ik vind met die lasso het zo makkelijk nog niet ik heb bijv een foto met stoeltje en dochtertje en als ik dan lasso doe neemt hij stukje kind en stukje stoel