Hallo, Ik twijfel of dit een positieve test is? Ik heb gister nog 3 testen gedaan met 3 verschillende merken (action kv 2v5 en etos)en die gaven ook een licht 2e streepje aan.ik heb gisterochtend bij de HA ook een test gedaan en die was weer negatief...mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie is alweer 7 weken geleden.wel heb ik een onregelmatige cyclus na een curretage die ik heb gehad ivm mk.ik zou dan denken dat ik 7 weken ben maar dan moet het 2e streepje toch knallen?of komt het doordat ik mijn eisprong misschien later heb gehad?? Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met deze twijfel...
Heb je de test bij de huisarts zelf gezien. Vaak zeggen zij negatief terwijl er dan een licht streepje staat. Heb je ook foto's van je andere positieve testen? En je eisprong zal zo'n 2 wkn geleden pas zijn geweest wat betekent dat je nu ong. 4 wkn zwanger bent.
Overigens kan het zijn na een curretage dat je later een eisprong hebt en je dus idd niet 7 weken maar iets korter zwanger bent
Ik zie het streepje! Al denk ik dat je geen 7 weken bent maar korter. Na een miskraam/curretage kan je cyclus even in de war zijn. Ik zou overmorgen nog eens testen en als die oploopt contact opnemen met een verloskundige en het uitleggen. Met een echo kunnen ze straks wel zien hoe ver je bent. Heb je na de curretage al een negatieve test gehad trouwens? Of gemenstrueerd?
ik zeg nee, omdat blauwe testen vaak onduidelijke 2e streepjes geven en sneller een indrooglijntje laat zien. dus ik durf niet te juichen, een roze test is betrouwbaarder
Ik ben al 2x ongesteld geweest waarvan 1 na 6.5 week en 1 na 5.5 week Dit is de test van kv 5v2 van gister
Duidelijk. Gefeliciteerd!! En hij moet nog ff verder kleuren zie ik dus hij zal over een half uur nog wel wat donkerder zijn. En wat ik zei... je zal dan nu rond de 4 weken zijn
Gefeliciteerd meis! Jij gaat een zonnige week tegemoet ����. Ik duim voor je op een goede zwangerschap.