Hoi damesIk ben ongesteld geworden en we willen de volgende ronde graag ovu testen gaan gebruiken. We gaan ronde 5 in. Ik heb een cyclus van 27-27-31-31. Best geregeld toch? Vanaf wanneer moet ik starten met ovu testen, vandaag is eerste dag menstruatie. En hoe kan test je door? En doe je dat dagelijks? Op een zelfde moment? Heb het in m'n vorige zw schap een maand gedaan maar moet zeggen dat dat al weer is weggezakt. Groetjes donja
Ik heb zelfs gemiddeld een cyclus van 28-29 dagen en begin zo rond dag 10. Maar ik ken mijn lichaam wel heel goed dus ik kan ook later beginnen. En ja dagelijks, op het moment dat hij echt goed duidelijk begint te worden zelfs 2 keer per dag om de piek niet te missen. Na de piek nog 1 keer om te kijken of hij inderdaad weer lichter wordt. Het wordt aangeraden om te testen tussen 10:00 en 20:00 en niet met ochtendurine. Maar wel steeds op hetzelfde tijdstip ja. En ik gebruik de testen van zwanger&kids. Te bestellen online en de volgende dag in huis. En heerlijk goedkoop, ook altijd leuk. Succes
Nette cyclus! Meestal zeggen ze vanaf dag 10, maar je kan het ook zelf berekenen.hiermee bijvoorbeeld. Elke dag om dezelfde tijd, en liefst om 12 uur, dan schijnt het LH het beste te meten zijn.. Succes!