Zwanger.. of juich ik te vroeg? Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marit80, 22 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Hallo meiden,
    Mijn verhaal: in mei ben ik gestopt met de pil, 19 juni testte ik positief: 20 mei begon ik te bloeden, miskraam (alhoewel dat misschien iets te sterk is uitgedrukt, ik had meer het idee dat ik 'gewoon' ongesteld werd alleen iets te laat.. te vroeg getets? Ben ik nog steeds niet uit.). De vrijdag daarna testte ik negatief bij de dokter, en ook met mijn eigen laatste Clearblue.
    Vandaag: weer positief getest. Mijn vraag: zou de kans groot zijn dat er hetzelfde gebeurt als de vorige keer? Ik heb eigenlijk geen symptomen en dat had ik de vorige keer ook niet.. Ben een beetje bang. Wat denken jullie?
    groetjes, Marit

2. Niet meer actief

Met wat voor testen heb je getest? en ik zou de volgende keer gewoon niet meer voor je NOD testen dan heb je ook niet elke keer zo'n teleurstelling. Ik heb dit keer ook getest voor mijn NOD met midstream en cb en ben wel echt zwanger!

3. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Marit,

Ik denk dat elke zwangerschap op zichzelf staat. Je kunt niet zeggen omdat je het al een keer eerder een miskraam hebt gehad dat het dan deze keer weer verkeerd zal gaan.
    Ik zou zeggen geniet ervan! Je hebt een positieve test in handen meid! Je bent dus zwanger. De eerste 12 weken zijn altijd de meest risicovolle.. dat is bij elke zwangere vrouw...

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    met welk soort test (merk) heb je positief getest???

ze zeggen vaak dat om telleurstelling te voorkomen het beter is te wachten tot of na je nod om te testen, juist omdat het vaak voorkomt dat een eitje wel bevrucht wordt, maar dat er iets niet helemaal goed gaat tijdens de innesteling, en het alsnog wordt afgestoten, en je dus gewoon ongesteld wordt.

5. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Ha meiden,
    Voor zover ik kan berekenen heb ik niet voor mijn NOD getest, voor de miskraam was ik al eerder gestopt met de pil en toen had ik cyclussen van 28 a 29 dagen, met een enkele keer een uitschieter naar 35. Zit nu op 33 of 34 dagen dus dat leek me wel reeel.

Ik heb getest met Clearblue digitaal, die gaf dus letterlijk 'zwanger'.

groetjes en bedankt alvast voor jullie antwoorden...

6. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    En by the way, in mijn eerste bericht staat dat ik 20 mei begon te bloeden, dat klopt natuurlijk niet. moet 20 juni zijn!

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Marit, als de CB zegt zwanger dan zou ik dat geloven!

Dus alvast gefeliciteerd!

8. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    gefeliciteerd!!

9. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Zo aan je verhaal te lezen mag je gelukkig zijn.....
    Dus voorzichtig alvast een Proficiat !!!!

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wow Marit gefeliciteerd!

Zo'n CB test zegt niet zo maar "zwanger" hoor........

11. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @neia zeker niet CB zijn hele erge gevoelige testen :)

@Marit80 de onzekerheid van je kan ik wel voorstellen toch ben je zwanger meis

ik was ook de mnd na een MK zwanger en zit nu tegen haar aan te kijken , ze zit lekker in der stoeltje naast mama :)

dus van harte meis

12. Ikjethimister

15 jul 2006
    72
    0
    0

naar min idee maakt het niet zoveel uit welke test je hebt ze testen nl allemaal op hcg een hormoon dat je alleen aanmaakt als je bevrucht bent
    ik kan me voorstellen dat als de innesteling niet goed gaat en je vante voren test je een positieve test hebt en dan ongesteld wordt
    maar als een test positief is is het ook positief, alleen de voortzetting kan niemand je garanaderen
    als je nl niet zwanger betn geen bevruchting dan heb je gewoonweg dat hormoon ook niet

Deel Deze Pagina