IUI te vroeg!?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wonderbeeb2, 2 apr 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Hi,

Vrijdag om 8 uur Ovitrelle gezet (2 follikels van 18 mm links en rechts en slijmvlies mooi 8.5 mm).
    Zaterdag om 12 uur de IUI gehad (28 uur na Ovitrelle).

De vorige IUIS ook zo gegaan maar dan kreeg ik de dag van IUI rond 22 uur mega ovulatiepijn. (Zwanger geraakt helaas miskraam).

Dit keer pas nu (zondag ochtend die heftige ovulatiepijn) dus ruim 20 uur na de IUI. Ik ben bang dat de IUI dus veel te vroeg is geweest dit keer en mijn eitje(s) nu pas aan het springen zijn. Temp was vannochtend ook nog laag.

Aangezien ik lees dat bewerkt sperma veel minder lang leeft, heb ik echt 0 hoop meer.

Iemand ervaring hiermee? Toch zwanger geraakt met een eisprong de dag na IUI?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.998
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Het bewerkte zaad leeft wel langer dan een dag hoor ;)
    Je IUI is prima op tijd geweest.

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.664
    27.309
    113
    Vrouw
    Nee hoor, prima getimed! :)

Wonderbeeb2 vindt dit leuk.
  4. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Oh is dat zo? Dacht dat dit 6 tot 12 uur maximaal was vanwege het wassen. Maar moet zeggen dat las ik van het forum dus lichte paniek
    Dank voor je antwoord.
    Gisteren een tempdip en vandaag is die omhoog gegaan. Zoals ik zelf denk zijn de eitjes zaterdag/zondag in de nacht gesprongen. Ovulatiepijn rond 23/00 uur en werd echt wakker snachts van de duidelijke ovulatiepijn en de loop van zondag ochtend was het nog even voelbaar en zakte het weg rond 9 uur.

We wachten het maar weer af

Deel Deze Pagina