Zwanger of klachten door pcos?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blue29, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief van je! Je mag me ook PBen, dan kan de rest ontopic blijven :p

2. maaike80

maaike80 Niet meer actief

Haha is goed;)

3. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Ik heb info opgevraagd bij de fertiliteitspoli van het mcl. Zij gaven aan dat het idd wenselijk is om 10% van je gewicht te verliezen. Maar dat er momenteel een onderzoek loopt over de samenhang van obesitas en pcos. En daar mogen we aan mee doen, als we willen.
    Ik mocht gerust bellen voor een afspraak om te kijken of zij ons kunnen helpen.
    Dus dat ga ik maar proberen! Wie niet waagt...

4. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hee meid,

Balen dat de test nega. was zeg :( Ik heb zelf ook PCOS maar de klachten die jij omschrijft komen mij niet bekent voor alleen aan t begin van mijn zwangerschap had ik daar last van ...

Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt !!

5. Oh spannend zeg! Hoe gaan ze het precies onderzoeken?

6. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Thanx. Ik hoop het ook!

Ik zie net dat je een mk hebt? Sterkte!

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hoe willen ze de samenhang PCOS en obesitas onderzoeken?

Hoe voel je je nu blue? Kmoet zeggen dat k af en toe ook dagen/periodes heb dat k me slapjes/misselijk ed. voel... Nu al sinds begin van het weekend. Geen idee of er dan weer een eitje lichtjes aan het rijpen is en niet springt, of m'n lijf dan toch probeert ongi te worden, maar irri is het wel.
    Hoop dat je je gauw weer tiptop voelt.

Rare is, deze cyclus naar HA gegaan, en krijg gelijk een megalange cyclus, pff alsof alles tussen m'n oren zit ;)
    Hoewel ik 1 lange hiervoor had, maar verder was ik relatief regelmatig... stomme hormonen!

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Sterkte Fliertje!! :(

9. maaike80

Fliertje, wat ontzettend verdrietig voor je. Ben je eindelijk zwanger gaat het mis, vreselijk. Heel veel sterkte.

Shaddix, heb het gevraagd, vanaf een bmi van 35, dan kan het meer risico brengen volgens de arts. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    Net echo gehad en voor het eerst dit jaar een groeiend eitje, kon wel huilen van blijdschap. Omdat clomid niet meer aansloeg moest ik spuiten. Hier reageerde ik ook niet op, en nu dus wel. Hopen dat ie doorgroeit. Zaterdag weer echo, spannend.

Liefs

10. Hmm dan zou het in mijn geval nog niet veel zin hebben.. Weet niet of ze daar bij Geertgen anders over denken, maar ik zal het straks wel eens in het Geertgen topic vragen, en anders bel ik vrijdag wel even..

En wat fijn voor je, positief nieuws! :D

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Shadix, geloof dat het daar gewoon echt niet uitmaakt hoor! Er is hoop!

Maaike, kan me voorstellen dat je wel kon huilen van geluk!
    Hoop dat ie goed doorgroeit!! Succes!

12. Klopt, net even gevraagd in het Geertgen topic en daar doen ze zelfs niet moeilijk over een BMI boven de 40! Hoera! :D

13. Hoe is het nu TS? Heeft het doorgezet of nog niks?

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ben ook benieuwd!

En jij al'n afspraak? ;)

Ik voel me slapjes, wie weet komt er'n menstruatie aan...zou wel fijn zijn, heb je't gevoel weer in de race te zijn... we wachten rustig af.

15. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Ik voel me nog steeds hetzelfde. Ik snap er echt niks van..
    Maar we hebben een afspraak gemaakt bij het mcl. Er is daar een Lifestyle onderzoek. En dan gaan ze ook helpen met afvallen. Maar zij zeggen het is " wenselijk" om af te vallen. Maar ze willen graag kijken wat ze voor ons kunnen doen. Dus ik benieuwd..

Rot hormonen.. haha.. Het is allemaal zo onzeker! Niks aan..

16. @Blue; Pff wat een onzekerheid! Test je nog of dat niet?

Wat jij nu hebt heb ik dus elke cyclus, zit er momenteel ook weer in.. Hoofdpijn, doodmoe, vreeeeselijk vaak naar de wc, misselijk, bh's zijn amper te verdragen omdat m'n borsten zooo'n pijn doet, stemmingswisselingen.. Maarja, ik ga er inmiddels maar gewoon vanuit dat het bij m'n PCOS hoort, het is dus echt elke keer zo, en volgens de gynaecoloog is de kans op een zwangerschap echt 0,0 momenteel ;) Neemt niet weg dat ik het af en toe niet kan laten om te testen voor de zekerheid, bij m'n zoon kwam ik er pas na 8 weken achter dat ik zwanger was en de volgende keer weet ik het het liefst zo vroeg mogelijk! Het blijft frustrerend natuurlijk!

Wel spannend dat je aan dat onderzoek mee gaat doen, wanneer moet je er voor het eerst heen?

@Amona; Nee nog niet, omdat ik en m'n vriend elkaar nog niet zo lang kennen wil ik er niet te snel aan beginnen. We hebben gister een goed gesprek gehad en besloten om er in augustus voor te gaan! :)

Zie dat jij de 19e voor het eerst naar de gyn gaat.. Ook spannend!

17. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Ik kan 8 mei terecht. Dus dat is best wel snel. Heb de vragenlijsten ook al binnen. Dus ik ben benieuwd. Het onderzoek waar ik misschien aan mee ga doen gaat ook over afvallen. Je wordt dan begeleid. En dit wordt samen met mn pcos bekeken. Ik hoop eigenlijk dat ik meteen kan beginnen met clomid oid, want ik heb al lang genoeg gewacht! En afvallen is moeilijk!

Ik had eerder niet zo'n last van de kwalen, maar laatste weken wel. Van het weekend getest, maar negatief.. Ik heb nog steeds gevoelige boobs en een trekkend gevoel in onderbuik. En ontzettend moe. Maar dat zal er dan allemaal wel bij horen denk ik.. Anders was de test wel positief geweest.. En ongi ben ik ook niet.. :(

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Blue, heb je nogmaals getest???
    Ik schreef toch ook dat ik me zo ziek voelde?? Ik blijk toch zwanger te zijn en dik ook!! Clearblue zei vanmorgen 3+!!!

Ongeloof en geluk!!

Hoop het voor jullie ook dames!!

19. maaike80

Jeetje Amona, WHAW, hier had je toch nog helemaal niet op gerekend... Van harte gefeliciteerd, helemaal te gek. Geniet ervan en ik hoop echt dat je een fijne zwangerschap zult hebben. Is jullie de mmm gelukkig bespaard gebleven. Meid geniet ervan.

Shaddix, wat een goede berichten over de geerten kliniek, jippie, is er eindelijk een plek waar ze je kunnen helpen.

Gister pregnyl gespoten, mijn eerste springende ei in 2012, ben zo blij :D.

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Eerste ei van 2012!!!!!!! HOERAAAAAAAA!!!!!!! :D :D :D
    Dit was volgens mij ook de eerste van 2012 waar m'n man bij me was, dus één ei kan genoeg zijn!!
    Houd je ons op de hoogte Maaike? Ga echt voor je duimen. Hoelang na de spuit springt een ei?
    Ben idd erg blij dat de MMM ons bespaard is gebleven!! Hoop dat ie blijft plakken!! Maar geloof dat het een eigenwijze is!! Ben eind maart nog naar een attractiepark geweest :$ :$ :$

Deel Deze Pagina