Hoi meiden, Of ik verbeeld het me omdat ik het te graag wil, maar ik heb zondag mijn eisprong gehad en ook die middag geklust. Inprinciepe kun je dan toch nog geen verschijnselen van een zwangerschap hebben? Aangezien er nog geen innesteling heeft plaatsgevonden na 3 dagen? Anyway, mijn borsten lijken wel opgeblazen meloenen ineens hihi... Heeft iemand dat weleens gehad zo snel na de eisprong en bleek je toen achteraf zwanger te zijn? (wat een '''domme''' vragen kan een mens stellen als ze graag zwanger wil worden hihi) Groetjes, mammamia
Ik zie dat dit de eerste ronde is. En helaas had ik ook in de eerste ronde ECHT zwangerschap verschijnselen! Zoooo irritant. Mijn borsten waren groter en mijn tepels Brande dag en nacht. Droomde ook steeds dat iemand aan mijn tepels lag te trekken en werd dan wakker van de pijn! Ik hoop natuurlijk dat het de eerste symptomen zijn,maar het kan ook van het ontpillen zijn. Je lichaam gaat je hormonen weer de baas worden en kan daar heftig op reageren! Succes!
Hoi Mammamia, Bij mij merkte ik ongeveer een week na mijn eisprong (volgens de berekeningen dan) dat mijn borsten wat voller leken. Ik hoop voor je dat het een goed teken is bij jou!! Liefs, Vivian
Ik had inderdaad ook net nadat ik gestopt was met de pil hele gevoelige tepels. Daarna niet echt meer gehad.....
Iedere ronde twee dagen na mijn eisprong, heb ik last van grotere zere borsten, aan het begin en eind scheelt het zeker een cupmaat. De pijn is pas minder zodra mijn ongesteldheid is begonnen. Helaas is het hier geen positief teken geweest, maar ik duim voor je!
Mijn borsten zijn altijd vlak voor/na eisprong gevoelig en ietsje groter. Na een paar dagen zakt dit af. Zou dus ook door je eisprong kunnen komen.
In de Mirena zitten toch ook hormonen of niet?? Dus dat hoort ook bij ontpillen!! Staat in je onderschrift dus vandaar dat ik het weet! Nogmaals,ik hoop dat je zwanger bent maar ben bang dat dut door de hormonen kont of wat de dame's hier boven zeggen! Succes!!
hier ook altijd van hetzelfde, en bij mij komt er zelfs witvocht uit mijn tepels :x. Vorige maand ook al, maar dat stopte vlak voor ik ongi werd. Dit allemaal wordt volgens mij veroorzaak door de toename van progesteron.