Ik maak me zorgen!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jessenia, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessenia

Jessenia Lid

21 sep 2006
    75
    0
    0
    credeteur/debiteur bij ministerie van verkeer en w
    Den Haag
    goede morgen,ik ben een vrouw die snel zorgen maakt om mensen en dingen,dus sins de 1ste dag van de 2maand van de zwangerschap voelde ik in me buikje het vlinder gevoel,toen 2 weken geleden op de woensdag voelde ik het wondertje aan de buitenkant en zelfs me man ook en nu sins vorige week vrijdag voel ik dus egt niets meer geen vlinder gevoel geen beweging niets en ik maak me egt zorgen!en qua lichamelijk voel ik me te goed en plus ben ik ook wat afgevallen en voor mijn gevoel is me buikje ook niet gegroeid terwijl dat bij het begin wel zo was,nu passen een paar broeken mij weer,ik begrijp er niets van!en nu wil ik zelfs straks een afspraak maken met de verloskundige om het hartje te luisteren want zo word ik geK! van me zelf en ik maak me man egt gek!ik barst gewoon in tranen en voel me wel depri door me bezorgheid,,,,,weet iemand iets wat ik moet doen ?want ik heb pas me afspraak weer op 18-10-06 bij de VK en wil straks gaan bellen voor een afspraak maken omdat ik het niet kan wachten....

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Jessenia,

Als je zorgen maakt, of dusdanig ongerust wordt, moet je inderdaad bellen. Wel kan het zo zijn dat je de baby een paar dagen niet voelt. Vanaf 24 weken hoef je het pas te voelen en sinds 28 weken willen we graag dat je het elke dag voelt. Het is dus vrij normaal dat je het bij 17 weken dus even niet voelt. Maar desalniettemin maak je je zo veel zorgen, bel dan gerust.

Groetjes,
    Japke

Deel Deze Pagina