Hoi meiden, Morgen heb ik een echo om te kijken of alles eruit is van mijn mk van vorige week. Ben wel benieuwd, het bloeden is gestopt, ik hoop daarom dan ook dat alles ook schoon is van binnen. Hadden jullie ook een goede echo nadat het bloeden gestopt was Liefs Dyja
Ha Dyja, Als het bloeden is gestopt, dan is er een goede kans dat je schoon bent. Ik hoop het voor je, zodat je weer vooruit kunt gaan kijken! Suus
jah heb toen hevig bloed verlies gehad toen ik het weekend het vruchtje verloor en meteen daarna een stuk minder, maandags de controle echo gehad en was alles schoon en woensdag had ik al niks meer van bloedverlies, in totaal heb ik 7dgn bloed verlies gehad waarvan de eerste 2 donkerbruin bloedverlies was.. nogmaals sterkte meid!
Hoi, Ik heb 2 keer een echo gehad na de miskraam voor controle. De eerste keer was er nog klein beetje weefsel achtergebleven. En dat terwijl ik al paar dagen gestopt was met bloeden. Heb toen pillen gekregen. Dit hielp bij mij niet. En de echo erna was wel te zien dat het weefsel kleiner geworden was en naar beneden was gezakt. Het zou de volgende menstruatie meegaan. En dat is toen ook gebeurt. Wel moest ik erop letten dat ik geen koorts kreeg. En de 2de keer was wel alles keurig schoon.
ik had een 'goede' echo na bloedverlies. Het zou helemaal schoon zijn. Helaas zat het vruchtje in mij eileider en hebben ze daar niet goed naar gekeken. Twee weken later dus met spoed geopereerd aan een gesprongen eileider! Dus vraag even voor de zekerheid na of ze ook naar je eileiders kunnen kijken!
Ik had gister gelukkig een goede echo, alles was schoon en de baarmoeder was gesloten. Wel een dubbel idee hoor, meestal krijg je een echo als er een kindje op komst is, en nu lag ik daar te kijken of alles weg was. Toen ik bij de verloskundige was en ik zag al die zwangere buiken toen had ik het toch wel ff moeilijk en toen ging er toch wel ff door mij heen van : "waarom ik niet". Maar ik vond het wel fijn dat het gewoon bij de verloskundige kon die echo. We hebben nu het hoofdstuk afgesloten en nu gaan we proberen weer het dagelijkse leven op te pakken. Ik heb zelf enorm veel last van de hormoon schommelingen, de hele dag jantje lacht en jantje huilt. Heel erg vervelend maar de verloskundige zei dat dit nog wel even kan duren, daar ga ik dan ook maar vanuit. Ik had niet verwacht dat een miskraam zo een vreselijke impact op je leven kon hebben. Liefs Dyja
Fijn dat dit boek dicht kan, in lichamelijk opzicht. Het is superheftig, een miskraam. Daar vergissen de meeste mensen zich in. Tot je het zelf meemaakt hè... Veel sterkte, en ik hoop dat je snel weer goed zwanger bent. Suus
Dank je wel meid, ik hoop voor jou dat je ook snel positief nieuws zal hebben. Laten we afspreken dat 2011 ons jaar wordt Liefs Dyja
fijn dat alles schoon is van binnen meid, fijn is niet het juiste woord momenteel, maar je zult wel begrijpen wat ik bedoel ermee.. een miskraam is niet niks, en idd zolang niemand zoiets heeft meegemaakt dan herkennen ze de impact niet ervan.. fijn dat je het hoofdstuk hebt kunnen afsluiten.. wil je wel nog even sterkte wensen en vooral heel veel succes met een volgende zwangerschap!! op naar een plakbeeb!!
Ik heb gisteren een echo gehad, ze heeft ook naar mijn eierstokken gekeken. Gelukkig was alles schoon en gesloten, dus we kunnen weer verder. Ik kon de echo bij mijn huisarts doen, ben ik wel blij om. Hoef ik niet tussen de zwangeren te zitten. Heel veel sterkte verder.