Zwanger of miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door agnes1981, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agnes1981

agnes1981 Nieuw lid

16 dec 2010
    2
    0
    0
    NULL
    nederland
    Hallo,
    Nou hier goed nieuws. We hebben een kloppentje hartje gezien. Ondanks 11 dagen bloedverlies is er dus niks mis. Ben nu 7 weken en 3 dagen. Nog 5 spannende weken en dan kan ik gaan genieten.

gr. Agnes

2. TessMe

TessMe Niet meer actief

goed nieuws!! Gefeliciteerd!!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Geweldig nieuws!!! Maar betekent dat nou dat ze vorige week een intacte zwangerschap met hartactie over het hoofd hebben gezien? Dat is toch scary?

Suus

4. beertje77

beertje77 Lid

22 dec 2010
    30
    0
    0
    Fijn om te horen. Bloed je nog steeds? Ben erg benieuwd? Hier nog steeds in spanning, wil vandaag langs de vk om te vragen of ze nog een bloedtest willen doen. Dan weet ik gelijk wat mee, nu zo onzeker. De cb geeft nu weer 2-3 weken aan dat is best mogelijk want dan zou ik 5 weken zwanger zijn, dan zou hij volgende week 3 + aan moeten geven. Aangezien steeds 1-2 2-3 en 3 aangeven kan het dus nog steeds goed zijn. Als mijn waardes omhoog zijn gegaan zit het goed anders dus niet. We zullen zien. Maar ben erg blij dat het bij jou goed is gegaan. Hopelijk horen we nog wat van je. Hoe het bij jou is verlopen met de bloeding. Veel bloeding enz buikpijn.

Deel Deze Pagina