HELP, ik heb geen symptomen meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daantje57, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Lieve meiden..

Ik maak mij al een tijdje zorgen.. ik ben net een week zwanger, voor de allereerste keer!

De eerste dagen, van vorige week donderdag tot afgelopen maandag... had ik behoorlijk wat klachten.. s'ochtends kreeg ik geen hap weg, pijnlijke tepels, rommelige buik... maar nu heb ik al 3 dagen helemaal nergens meer last van. Ik voel niks. Daar komt ook nog bij dat ik vannacht wakker werd met hevige buikkrampen.. ik kon niet naar de wc (wel geprobeerd), de krampen waren na een kwartiertje weer over.. Ik heb geen druppel bloed verloren maar toch maak ik me veel zorgen.. is dat terecht? ...

2. Noi

Noi Actief lid

2 jan 2011
    147
    6
    18
    Noord-Brabant
    Ik zou de verloskundige bellen en je twijfels bespreken. Wie weet kan er een (eerdere) echo gemaakt worden om je twijfels te bevestigen of (hopelijk) weg te nemen. Succes!

3. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Net gebeld.. ze zegt dat het allemaal niks betekend.. dus tja.. heb nu een afspraak voor een echo op 21 december dus dat duurt nog eventjes....

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Snap je bezorgdheid, maar het hoeft inderdaad niets te betekenen. Het is moeilijk, maar je zult echt even af moeten wachten. Uit ervaring weet ik dat vroege echo's ook voor erg veel onzekerheid kunnen zorgen, dat helpt je op dit moment ook niet veel verder.
    Bedenk ook dat er nu gewoon veel gebeurd in je buik, hetgeen ook wat klachten van buikpijn/ rugpijn kan geven, dat hoor je heel vaak.
    Probeer je genieten meid!

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    He Daantje,
    ik zou zeggen, don't worry. Mijn zwangerschap begon exact zo!! Die darmkrampen wel in de gaten houden hoor want bij mij werden ze behoorlijk extreem. Lactulose kan je dan helpen maar mijn advies is dus om niet te lang te wachten met je huisarts daarmee te bezoeken. Voor de rest: probeer je zorgen los te laten.. 'het hoort er allemaal bij' .. zeggen ze dan ;)

6. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik heb hetzelfde gehad! En een prachtige dochter gekregen :D. Symptomen komen vast weer terug over een weekje (of 2).

7. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Bedankt voor alle reacties, voel me weer een stuk rustiger :).. toch erg spannend zo een eerste zwangerschap

8. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Voor de zekerheid nog even een zwangerschapsstest gedaan vanmorgen, dat was gelukkig meteen een knaller, er stond al binnen 10 seconden een streep.. de streep die er uiteindelijk kwam was veel dikker dan degene die ik vorige week zaterdag had...

dus het zal vast wel goed gaan allemaal :) ... misschien kan ik gewoon goed tegen het hcg..

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Je inderdaad niet te druk maken ;) ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan ik doe het ook. Maar de ene dag is de andere dag niet. Ik heb hier vaak ook wat krampen en moet veel naar de wc ( grote boodschap ) ik heb zelf wel een goed gevoel over mijn zwangerschap maar goed het is nog allemaal zo pril er kan van alles gebeuren. Maar daar gaan we gewoon niet van uit ;) lekker genieten

10. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Dat niet drukmaken blijft wel moeilijk...

nu 7 weken en nog altijd vrijwel geen symptomen.

.. Ook heb ik eergisteren bij het naar de wc gaan wat bloed verloren :( .. schrok me kapot... het waar een paar druppels bloed en daar is het bij gebleven... daarna helemaal niks meer... volgens de vk kan dat gewoon gebeuren.. en ik mocht helaas niet alvast komen... moet wachten op de echo van woensdag.. nog 5 dagen....

11. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    He bah meid, van bloed zien wordt je onzekerheid niet bepaald minder. Ik heb de eerste weken regelmatig wat rood en bruin bloed verloren, dus weet er alles van. Bij mij is het gelukkig goed gekomen. Was het alleen wat helder rood bloed? Dat kan nl. ook heel goed door een geknapt adertje in de baarmoedermond komen, daar kwam het bij mij steeds van.
    Ik hoop voor je dat de komende 5 dagen een beetje snel voorbij gaan (zonder bloed!), en dan een mooie echo woensdag!

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hoe laat heb je vandaag je echo?

13. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ik heb vandaag mijn echo gehad!

ondanks het bloedverlies van vorige week vandaag een was het een hele mooie echo. :) Volgens de VK was ik wat langer zwanger, nu 8 + 1... en we hebben een mooi kloppend hartje gezien!!! .. heel blij hier :D

14. kalli

kalli Niet meer actief

Hoi Daantje!

Ik ben blij te lezen dat het goed gaat met jullie! Het moeten spannende dagen voor je zijn geweest, maar met een mooi resultaat.

Bij mij is het, zoals je kunt zien in m'n handtekening, niet goed gegaan, maar de gynaecoloog ziet geen problemen voor een mooie en goede zwangerschap in de toekomst :)

Geniet van je zwangerschap!

15. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi kalli,

Jammer van je mk :( ... maar komt vast goed bij een volgende zwangerschap :)

Deel Deze Pagina