zwanger of miskraam ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liza1991, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    He meiden,

Ik zit er echt door heen snap niks meer van mijn cyclus en of ik nu zwanger ben.
    Zaterdag deed ik een cb test 1 dag voor nod omdat ik 3 testen al had waar een 2e licht streepje op stond. Dus ik wilde met cb digitale en met hoe lang je al zwanger bent weten waar ik aan toe was. Hierop stond 1-2 weken zwanger. Ik was zo ontzettend blij en mijn vriend ook. Zondag ochtend wilde ik nog eens bevestiging hebben voor mezelf ondanks dat ik wel wat bruine afscheiding had (ookal die zaterdag). de test was negatief. Ik begreep er niks van ook andere testen negatief. Ik werd dacht ik ongesteld die dag als het ongesteld zijn is geweest want ik heb een regelmatige cyclus en de ''ongesteldheid'' heeft maar 2 dagen geduurd. Dus ik dacht net ik bel cb vragenlijn en die vrouw vertelde me dat als de test zwanger aangeeft het 99,9 % zeker is. Zou dit dan een miskraam zijn? Of kan het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn? Ik ben wel extreem moe .. Ik durf op moment niet naar de dokter omdat dat zo hard kan zijn wat die zegt en ik vorige week al voor iets anders ben geweest. Kent iemand hetzelfde verhaal?

x

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

He wat naar die onzekerheid
    Zondag voor het laatst getest?
    Dan zou ik toch nu nogmaals testen is hij nu weer negatief dan zou ik uitgaan van een vroege miskraam vmk.

Succes hoop dat het een innesteling bloeding us geweest en je toch zwanger bent

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welke testen heb je zondag gedaan?

4. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ook weer cb digital met indicatie en die zei dus ook negatief. Maar ik heb zoveel bloed verloren maar wel maar 2 dagen erna niets meer en io heb normaal altijd 6 dagen ongesteldheid . Kan het zijn als io een vroege mk heb gehad ik geen hcg meer in me urine heb omdat het al heel laag was ?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja kan hoor.....je lichaam kan nu ook even van slag zijn je was immers zwanger :(

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Persoonlijk denk ik eerlijk gezegd dat je een vmk hebt gehad.
    Een cb-test die 1-2 weken zwanger zegt en daarna niet zwanger zegt. En het feit dat je twee dagen gebloed hebt... wijst wel in die richting. :(

7. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Misschien een rare vraag maar word ik nu dan nog ongesteld of pas volgende maand ? En moet ik contact opnemen net de huisarts ? Nouja een klein voordeeltje achter deze teleurstelling ik kan dus blijkbaar zwanger worden. Hopelijk heb ik deze maand meer kans .

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

eigenlijk mag je dit nu meerekenen als een ongi :( als dag 1 van je cyclus....
    Ik weet niet hoe je bloeding nu is...maar meestal bloed je wel even....je hoeft geen contact op te nemen met je ha tenzij je dat graag wilt. Maar iets voor je doen kan hij helaas niet...

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben ook bang voor een afgestoten vruchtje. En dat je het bloeden, ook al was het anders dan anders, als mensturatie moet rekenen. Balen hoor. Maar wie weet komende ronde. Je hoort vaker dat het de volgende ronde dan wel goed gaat, dus wie weet!

10. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Bedankt meiden nu weet ik iig beetje waar ik aan toe ben en kan ik er met wat meer goede moed er tegen aan komende maand. Ik baal wel dat ik stewardess ben en dus altijd onregelematig leef is niet echt de juiste omstandigheden . Maarja ik hou jullie op de hoogte volgende maand bedankt

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh ja dat is balen hoor...
    Er loppt een leuk topic over zwanger worden in 2013...als je wilt meekletsen laat maar wat weten stuur ik je een linkje":D succes verder en sterkte hoor

12. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ik moet nog een ding vragen omdat ik langzamerhand er niks meer van begrijp. Ik denk laat ik eens een ovulatietest doen waarom ik het deed weet ik ook niet omdat ik zogenaamd nu pas om me 3e dag zit zegt die duidelijk 2 streepjes ?? Help ik snap er niks meer van

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

kan nog van je hcg zijn misschien? Heb je geen foto?

14. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Lov23,

Zou ik ook dat linkje mogen :D. mijn vriend en ik zijn bezig voor ons 1e kindje en willen dus ook in 2013 zwanger worden. Dank je.

15. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Liza1991,

Hierbij mijn verhaal misschien heb je er wat aan :)

Wij zitten inmiddels op ronde 7 heb gelukkig een hele regelmatige cyclus en ik voel mn ei dus dat is ook nog eens positief. Denk dat ik afgelopen zaterdag aaf het vruchtje ben verloren was 3 dagen overtijd en echt waar ik kan mn klok gelijk op mn ongi zetten heb en app period tracker heet die heb die ivm dat ik weet wanneer ik ongi ben en tis altijd precies tot op de dag dat het klopt. Had ook de afgelopen paar dagen last van mn borsten voelden erg gespannen en deden zeer had test gedaan maar negatief denk miss nog te weinig hcg. Toen werd ik afgelopen zat aaf soort van ongi maar zag dat er een soort van propje aanwezig was helderrood en zag ook een soort van vliesje(sorry voor de details) dus denk dat het bij de innestelling mis is gegaan... Zit erover te denken om aan de shatavari capsules te gaan heb er hier best veel over gelezen en ook goede verhalen. Wil namelijk m'n baarmoederslijmvlies en m'n eierstokken in topconditie gaan brengen en gezonder maken. Weet niet of er iets mis is hoor met m'n eierstokken of bm maar dit doen de capsules oa en ti's homeopathisch dus ik denk baad het niet schaadt het niet ;):D Hopen dat het helpt.

Liefs VayaM

16. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Hey!
    Heb idd ook goede dingen gelezen hierover na dat jij er over begon. Heb jij ze al of waar haal jij ze?
    X

17. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Ai wat rot voor je zeg! Hier geen ervaring met. Bijmij te vroege bloeding en kort en anders daarna positieve test 2 dagen later negatief. Bloedtest ook negatief:( maar goed nu weer positief verder. Sterkte!

18. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik heb ze nog niet misschien dat ze vandaag zijn binnengekomen ben nog op werk tot 2100 dus zie het zometeen als ik thuis ben anders komen ze denk ik morgen. Heb ze online besteld via http://www.gezondheidaanhuis.nl en heb deze 1x Vitotaal Shatavari 45 capsules € 8,14. Zie ook net een mailtje van gister dat het pakketje vandaag word afgeleverd dus denk dat ze er al zijn ga er morgen gelijk mee beginnen.

Deel Deze Pagina