Buikkrampen begin van de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marriia, 27 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Hoort dit erbij?
    Dit is mijn eerste zwangerschap, 12 DPO testte ik tot mijn verbazing positief. Gisteren (14DPO) had ik een mooie oploop. Clearblue gaf op 13DPO aan 2-3 weken..
    Nou heb ik me toch last van buikkrampen alsof ik ongesteld moet wordeno_O
    Ik ging gisternacht naar het toilet en bij het afvegen had ik roodbruin bloed (een beetje), en ook in mijn inlegkruisje vond ik vanochtend wat. Maar tijdens het toiletbezoek vanochtend een schone wc papiervel na het afvegen...:confused:
    Kan dit een late bloeding van innesteling zijn? Die heb ik namelijk niet gehad tijdens de innesteling. En hoort deze “menstruatiepijn” erbij? Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen.. iemand ervaringen??

Bijgevoegde bestanden:

2. Rosea

Rosea Actief lid

16 feb 2016
    287
    240
    43
    Vrouw
    Buikkrampen komen zeker voor bij een prille zwangerschap, maar in combinatie met bloedverlies kan het 2 kanten op en is het 50/50. Is echt kwestie van afwachten of het doorzet of niet. Als het bij dat beetje bloed van gister blijft hoef je je geen zorgen te maken :)

Een innestelingsbloeding is trouwens niet standaard hoor, heb ik zelf nooit gehad en ben incl deze zwangerschap voor de 4e keer zwanger.

3. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Dan hoop ik dat het bij de bloeding van gisteren blijft! Dank voor je reactie

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Buikkrampen heb ik bij alle zwangerschappen gehad tijdens het eerste trimester. Bloedverlies niet. Maar het kan inderdaad een innestellingbloeding zijn. Wel heb ik bij 2 zwangerschappen rond de 20 weken (flink) bloedverlies gehad. Beide keren was er gelukkig niks aan de hand.
    Succes en gefeliciteerd ! :)

5. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Ik wist niet dat je een paar dagen tot na een week nog innestelingsbloeding kan hebben, heb wat gezocht op internet dat is wat ik kon vinden. Ik heb het gelukkig niet meer tijdens het vegen, dus ben benieuwd, de eerste trimester kan er nog van alles gebeuren. Dank je wel!

6. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Jouw bloed was donker toch? (Bruin achtig?). Dat duidt dan op oud bloed volgens mij. Dus het kan inderdaad heel goed innestelingsbloeding zijn.

7. D3rde

D3rde Actief lid

2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    Buikkrampen was mijn eerste ‘zwangerschaps symptoom’. Had die week ervoor flinke buikgriep gehad, maar bleef krampen houden. Toen op 10 dpo getest en een licht streepje op de test! Toen vond ik de buikkrampen ineens niet erg meer :roflmao:

8. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Het was niet helderrood nee, ik hoop indd dat het oud bloed is.. ben ik van het wachtbankje van nod af, kom ik op het wachtbankje van eerste trimestero_O

9. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Mijn gevoel van “ben ik toch zwanger” kwam eigenlijk doordat ik geen last had van diarree(sorry) na mijn eisprong, terwijl ik daar altijd last van heb voordat ik ongesteld moet worden. Ik had vannacht & vanochtend last van buikkrampen, nu gelukkig niet, maar zelfs dan ga je twijfelen terwijl het groeipijn kan zijn!
    Mijn eerste test was op 12dpo zoals je kan zien was die al vrij duidelijk! En op 13dpo cb 2-3 weken is ook niet mis. Gisteren zoals je op de foto ziet een mooie oploop, en toch nog onzeker:rolleyes::oops:

10. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Vreselijk hè, die onzekerheid. Hopelijk kun je gaan genieten als je het kloppend hartje hebt gezien.

11. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Ik hoop het ook! Dank je wel

12. Katsev

Katsev Actief lid

4 mrt 2020
    170
    169
    43
    Vrouw
    Ziet er een hele mooie test uit!

Massa’s krampen gehad, massa’s “controlere de” bezoekjes aan wc.... op 8w bruin bloed...
    En heb enkel maar mooie echo’s tot nu toe...!
    Op 14dpo is 2-3w op een
    Clearblue wel heel erg mooi...! Amai....!
    (Je kan in mijn banner zien wat het resultaat is van zo duidelijke testen en massa’s buikkrampen :roflmao:)

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  13. Dastoch3

Dastoch3 Bekend lid

1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Buikkrampen kunnen erbij horen. Het eerste trimester lag ik om de 2 dagen dubbel van buikkrampen en wist ik zeker dat ik ongesteld werd.
    Groeipijn! :|

In het begin heb ik ook bruinverlies en soms helderroodverlies gehad.

14. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Dat is geruststellend om te lezen! Dank je wel! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik had geen 2-3 weken verwacht te zien op 13dpo, ik dacht 1-2 weken:D misschien heb ik een verhoogd hcg

15. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Ja ik heb soms krampen indd dat ik denk: nu komt het, ik ga bloeden, het gaat mis! maar ik heb gelukkig sinds gisternacht (tijdens het slapen) geen bloed meer gezien!

16. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Weet je al wanneer je je eerste echo hebt?

17. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Ja! Ik ben vandaag 5 weken, mijn eerste echo is met 8,5 week. 26 juli! Spannend tot dan hoor, steeds na het plassen checken of ik geen bloed heb

Jackie87 vindt dit leuk.
  18. AnneAn

AnneAn Lid

22 jul 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    Hoe is het gegaan??

19. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Oh wat lief! Gelukkig een kloppend hartje mogen zien.. wij opgelucht!:rolleyes:

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  20. AnneAn

AnneAn Lid

22 jul 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Hier nog in ongelooflijk spanning. Hoop zo dat we 17 augustus ook een kloppend hartje mogen zien!

Deel Deze Pagina