Zwanger of niet? 8 Weken na Miskraam.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lacer, 5 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Je vorige test was die voor of na je menstruatie?
     
  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Als je een maand geleden al een test had die bijna niet te zien was (of eigenlijk 4 weken geleden) dan kan dit naar mijn idee echt niet nog van de miskraam zijn. Ook omdat je een net zolang geleden al een menstruatie hebt gehad. Ik denk dat dit een nieuwe zwangerschap is hoor!
     
  3. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Dames! Ik heb toch nog een foto kunnen vinden van de test die ik een paar weken geleden gedaan heb! (Gelukkig had mijn vriend hem nog) het rare is alleen dat Deze foto gemaakt is op 16 Oktober, tijdens mijn menstruatie dus. Mijn menstruatie is op de 17e gestopt. Twijfels zijn helaas nog niet weg. :( Het word toch over een paar dagen nog eens testen en hopen dat die duidelijker word. Bah verschrikkelijk die onzekerheid :cry:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. K00

    K00 Niet meer actief

    Dit lijkt een beetje grijs en zou zomaar een vals streepje kunnen zijn..
     
  5. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Welke? Mijn test van vandaag of van een aantal weken geleden?
     
  6. K00

    K00 Niet meer actief

    Die van tijdens de menstruatie!
     
  7. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Maar een testje kan toch nooit vals positief zijn? Of vraag ik nu iets raars? :oops:
     
  8. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Helaas kan dat wel, de kv testen zijn de laatste tijd behoorlijk achteruit gegaan in vergeleken mer 2/3jaar geleden.

    De predictor is tot nu toe het meest betrouwbaarste test.

    Maar die laatste kv test van jou is erg duidelijk om vals te zijn dus ook ik denk dat dit van een nieuwe zwangerschap is.

    Ik zal over 2 dagen weer testen als je oploop ziet weet je genoeg (wel met hetzelfde urine testen is het beste)
     
  9. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Ik verwacht ook zeker dat dit een nieuwe zwangerschap is, dit is ook zeker geen tuur streepje! Ik ben benieuwd na je komende testen, maar ik durf je wel voorzichtig te feliciteren
     
  10. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik ben zo vrij geweest ze even onder elkaar te zetten... de bovenste is de oude. De onderste de nieuwe... ik vind als ik zou moeten kiezen de nieuwe ietsjes duidelijker en er zit dik 3 weken tussen. Voor valse testjes vind ik ze wel erg duidelijk. Dus toch denk ik dat dit een nieuwe zwangerschap is en dat je pril zwanger bent wat ook klopt met de tijd van menstruatie.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dotjes vindt dit leuk.
  11. K00

    K00 Niet meer actief

    Ik geloof ook in een nieuwe zw :)
     
  12. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Heb vandaag bericht gekregen van de huisarts, zij verwacht zelf ook een zwangerschap maar ze vond dat ik het beter aan de afdeling gynaecologie kon vragen. Dus net weer aan de telefoon gehangen en daar vertelde de assistent dat ze het net te vroeg vind (omdat ik pas gisteren ongesteld moest worden) om het uit te sluiten, dus moet ik begin volgende week even terug bellen als ik dan nog steeds geen menstruatie gehad heb en het testje inderdaad donkerder is geworden.


    Spannende tijden! Ik hoop het zo! :oops:
     
  13. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Spannend @Lacer zal voor je duimen!!
     
  14. TigerMom

    TigerMom Fanatiek lid

    10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Spannend hoor.. Ik hoop voor je dat de testen mooi gaan oplopen. Lijkt mij toch heel sterk dat de HcG toegenomen is en dat het dan niet van een nieuwe zwangerschap is. Ik vind de nieuwe test namelijk duidelijker dan de oude.
     
  15. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.983
    1.638
    113
    Ik ben ook optimistisch! Maar... Zulke streepjes heb ik helaas vaker gezien bij mensen die daarna echt negatief testen met bv de predictor. Voor de zekerheid zou ik een paar predictors kopen en daarmee op oploop hopen. Dat haalt een stuk onzekerheid weg hopelijk.
     
  16. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het? Nog getest?
     
  17. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Ik zou ook een paar predictors kopen. Als je zwanger bent, zou je daar nu (gezien het streepje op je laatste kv) echt een duidelijke streep op moeten zien en als je dan 2 dagen later nog een keer test met een predictor een oploop moeten zien
     
  18. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Oei dames, ik heb de berichten niet meer gelezen over de predictors en heb ik weer getest met een Kruidvat test :eek: Ik kan zo'n kruidvat test toch geloven.. of niet? Ik heb hier ook nog een clearblue test liggen, maar het is er maar 1tje. In ieder geval hier de foto van vanmorgen. En nog geen menstruatie in zicht. :cool:

    Boven: Van afgelopen maandag
    Beneden: Vandaag
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mila27, Dotjes, Pioenroos92 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Nou er is een duidelijke oploop te zien dus dat is in ieder geval echt niet meer van je miskraam hoor. Dit is sowieso een nieuwe zwangerschap. Die onderste is misschien zelfs nog w el nat en droogt nog duidelijker op?? Nou meis spannend hoor dit gaat de goede kant op.
     
  20. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Klopt! Hier is die nu opgedroogd! Ik ga over een paar dagen weer eens testen, maar voor nu ben ik ontzettend blij! Besef begint nu weer te komen! :p:D Hopelijk aan het begin/eind van het weekend een nog heldere streep en dan bel ik Maandag weer direct het ziekenhuis! :rolleyes:;):)
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina