Zwanger of niet? 8 Weken na Miskraam.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lacer, 5 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Gefeliciteerd :) Je testen lopen op = nieuwe zwangerschap. Je niet gek laten maken door de huisarts hoor.
     
  2. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Wat verwacht ze dan? Dat streepje van je vorige menstruatie was toch wrslk gewoon wat rest hcg? Dat gebeurt. En je testen nu lopen mooi op toch?
     
  3. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Ja precies. Nou ben ik me toch eens een potje benieuwd.
     
  4. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Gelukkig mag je morgen al even spieken. Verwacht nog niet teveel te zien he, je bent wrslk nog erg vroeg.
     
  5. Jaroly

    Jaroly Actief lid

    30 apr 2017
    225
    100
    43
    Niet gek laten maken meid.
    Ik ben heel benieuwd naar je echo morgen!

    En net als wat de anderen ook zeggen, verwacht nog niet te veel van de echo.
    Het kan zijn dat je nog erg weinig gaat zien.
    Spannend zeg!
     
  6. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Niks van je HA aantrekken. Die snappen echt niks van oplopend hcg.
     
  7. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Klopt! Ik ga er ook vanuit dat ik vrij weinig tot niks zal zien. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen ook ivm medicatie. Nog een uur en dan vanuit het ziekenhuis meteen door naar mijn werk! Helaas had ik gisteren via de telefoon mijn baas hierover moeten inlichten anders kreeg ik niet zomaar vrij, ik moest eigenlijk om 14:00 uur beginnen terwijl mijn echo om 14:20 is. Misschien ook maar beter zo.. Ik hou jullie op de hoogte!
     
  8. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    En en en en???
     
  9. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Nou meiden, ik verwachtte dat ze zou zeggen dat het een prille zwangerschap is maar uit mijn echo kon ze er niks duidelijks uithalen. Er zit schijnbaar vocht in mijn baarmoeder, bloed in mijn eileider en dat waarvan ze denkt dat het een vruchtzakje was, had geen ronde vorm. Er zijn 3 scenario’s mogelijk.

    1. Het is nog steeds restweefsel van mijn miskraam
    2. Het is echt nog een hele prille zwangerschap
    3. Het is een bbz

    Oftewel dit is niet wat ik wou horen. Nu hebben ze bloed geprikt en zouden ze me vanavond terug bellen met wat de volgende stappen zullen zijn en wat ze verwachten wat het is. Het kan dus ook zijn dat ik vanavond weer opgeroepen word om te komen..... Ik moest eigenlijk werken maar ik heb mijn baas erover ingelicht. Zij heeft me naar huis gestuurd dus ben ik nu aan het wachten op het telefoontje....
     
  10. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hm vocht in eileider kan een bbz zijn idd dit in combi met vocht in baarmoeder.
    Maar het kan ook een hydrosalpinx zijn (met vocht gevulde eileider) dat heb ik zelf ook.

    Hebben ze nu bloed geprikt om je hcg te bepalen? Dan denk ik dat ze overmorgen weer willen prikken om de oploop te zien.

    Je zegt vocht in de baarmoeder.. Zat tussen dat vocht een vruchtzakje? Omdat je zegt was niet mooi van vorm.
    Zou het geen hematoom kunnen zijn en dan vocht in de eierstok? (Corpus lutheum) xxx
     
  11. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw

    O god dit zegt me allemaal niks. Ik heb idd HCG moeten prikken en ik had net gebeld of de uitslag al binnen is en ik word over een paar minuten teruggebeld.
    Wat houd dat allemaal in wat je boven omschreven hebt? :oops::oops::oops:
     
  12. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hydrosalpinx dat Is een met vocht gevulde eileider. Die is verstopt. Kunnen ze ook niks aan doen. Alleen weghalen maar hoeft niet persee.

    Corpus lutheum dat wordt geproduceerd in je eierstok wanneer je zwanger bent. Dat houdt de zwangerschap in stand de eerste weken.

    Bloed kunnen ze niet zien op een echo alles wat vocht is is zwart. Dus dat kan bloed zijn maar vaker is het gewoon vocht.
    Hebben ze iets gezegd over klachten? Dat je direct moet bellen bij hevige buikpijn of zo
     
  13. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Net telefoon gekregen, het hormoon zit in mijn bloed. Waarde is 744.

    Net bericht gekregen. HCG waarde was 744. Inderdaad Donderdag terug voor een echo en bloedprikken en dan hopelijk wat meer duidelijkheid...
     
  14. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja ze gaan je nu goed in de gaten houden gelukkig.
    Ik duim voor gewoon een nieuwe zwangerschap. Donderdag weet je waarschijnlijk meer xx
     
  15. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Bah wat spannend. Kan nog alle kanten op dus. Dan ga ik voor glas half vol! Op naar een mooie oploop en geen bbz!
    Let goed op jezelf en twijfel niet om aan de bel te trekken als je pijn krijgt. Ook bij steken in je schouder bv.
     
  16. Jaroly

    Jaroly Actief lid

    30 apr 2017
    225
    100
    43
    Oh wat een verschrikkelijke onzekerheid.
    Heel veel succes.

    Ik duim voor je!!
     
  17. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Fantastisch nieuws! Mijn HCG waarde was dinsdag 740 (ik dacht 744 oeps!) en vandaag was die 1800, hij is dus sterk verdubbeld! Nu hebben ze weer een echo gemaakt en hebben ze een normaal vruchtzakje gevonden maar voor de rest was er nog vrij weinig te zien. Schijnbaar komt de waarde van de HCG en de echo uit op ongeveer 5 weken. Dit klopt als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie :D Aangezien ik weer met de medicatie moet gaan beginnen willen ze me de aankomende tijd even goed volgen. Dat houd in dat ik Maandag weer moet bloedprikken, Dinsdag telefonisch consult krijg en Vrijdag weer een echo krijg.

    Ik vind dit zo reuze spannend! Ik ben zo blij dat het nu even positief nieuws is! :roflmao:
     
    TigerMom, Loetje88, babywens93 en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Nou wat een fijn nieuws en idd prachtig verdubbeld! En zo weinig kunnen zien is ook heel normaal voor dat termijn. Hopelijk is er volgende week vrijdag een hartje.
     
    Lacer vindt dit leuk.
  19. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.707
    9.357
    113
    Vrouw
    Spannend! Succes volgende week vrijdag.
     
    Lacer vindt dit leuk.
  20. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Yes Yes Yes! Ga zo door kleintje!!
     
    Lacer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina