Sorrie maar moet het even kwijt.. Mijn cyclus schommelt tussen 26 en 32 dagen maar meestal gewoon netjes 28 dagen. Nu ik gisteren nog niet ongi geworden was op dag 30, toch maar een restje gedaan.. Zie het resultaat! Streepje droogde nog mooi op dus ik al helemaal blij! Nu ga ik net naar het toilet, heb ik bij hetadvegen wat helderrood bloed en krampen.. Zou het lichaam het nu al afstoten😥
Heb je waarschijnlijk kans dat je wel zwanger was/bent maar dat er iets niet goed gegaan is met de innesteling. Heel erg vervelend meid. Wacht het even af en test anders overmorgen nog eens. Sterkte
Wat SadieRaven zegt. Maar het zou ook nog een innestelingsbloeding kunnen zijn. Over een paar dagen nogmaals testen.
O wat balen! De test van vandaag is naar mijn weten negatief. Al zie ik heel in de verte wel een licht streepje geloof ik.... Die van gister was wel positief. Erg vervelend die onzekerheid. Maar je bent nog niet ongesteld geworden! Dus alles kan nog. En zoals sadieraven zegt het kan een innesteling bloeding zijn. Heel veel succes!
Gisteren en vandaag behoorlijk veel gebloed met stolsels.. Dus hele vroege miskraam gehad.. Vanmorgen getest wn er staat een heel licht streepje nog. Kunnen we deze maand dan gewoon verder voor een volgende ronde of blijft dat kleine beetje hcg wat ik had, lang in je lichaam zitten?