Hallo allemaal, Deze site moet ik delen met alle meiden die zwanger proberen te worden. Een student verloskundige heeft een cyclus lang elke avond mbv een eendenbek en fototoestel een foto van haar vagina gemaakt. Hierdoor kan je zien hoe cervix slijm zich ontwikkelt en hoe het eruit ziet in welke fase. Ik vond het erg interessant! (en ook wel wat vies..maar interesse gaat boven viezigheid ) The-Clitoris.com - My Beautiful Cervix: The Cycle of the Cervix Revealed, Part 1
Zeker interessant om te zien. Oke, zijn niet de dagelijkse foto's die je ziet, maar ontzettend mooi in beeld gebracht vind ik.... Kan een hoop wijsheid qua afscheiding uit gehaald worden....
Is het raar als ik zeg dat de baarmoedermond op een eikel lijkt Ziet er heel apart uit, meer zeker interessant!!
Ik dacht precies hetzelfde, alleen nu vraag ik me af, als het eitje bevrucht is hoe is dan de positie van de bmm ?
Heel interessant. Maar dat vruchtbaar slijm heb ik nooit op die manier gehad! Dacht daardoor dat ik ook "raar" was en Mss geen eisprong zou krijgen. Maar tsja, 2x in 4maanden zwanger dus vruchtbaar ben ik zeker
haha ja als dat de baarmoedermond is, lijkt het zeker op en een eikel! En wij moeten daar een kind doorheen persen!
Weer wat opgestoken vandaag . Zo bekijk je het nog eens een keer vanuit een andere hoek. Geeft ook wel een idee wat vruchtbaar slijm is. Alleen zo erg heb ik het nog nooooooit gehad haha