Hoi meiden, Sinds vorig jaar november ben ik gestopt met de pil, ik had gelijk een regelmatige cyclus en in januari ben ik zwanger geraakt, helaas was dit met 5,5 week een mk, daarna had ik ook gelijk weer een regelmatige cyclus en afgelopen maand ben ik weer zwanger geraakt, helaas is dit ook na 5,5week uitgelopen op n mk.. Zal dit aan mij of mijn man liggen, omdat het allebei om dezelfde tijd was? Ik loop nog niet bij een verloskundige, omdat t nog zo vroeg was bij allebei de zwangerschappen. Moeten we ons laten onderzoeken of is dit gewoon toeval? Ik ben ten einde raad..kan iemand mij helpen?
Meestal doen ze na 2 a 3 mks een chromonsomen onderzoek Als je dit zou willen zou je eens contact p moeten nemen met je ha Wij hebben het ook gehad ,,maar vaak komt er ook niks uit zon onderzoek
hoi! Wat naar voor je! Ik heb ook 2 vroege miskramen gehad en na en dik half jaar na de 2e heb ik ons door laten verwijzen naar de gynaecoloog. Daar hebben we een gesprek gehad en chromosomenonderzoek laten doen. En een bloedstollingsonderzoek bij mij. (je kan van sommige stollingsafwijkingen miskramen krijgen) uit de chromosomen kwam niets uit.. Maar mijn bloedstolling is niet helemaal okee...maar geen reden voor de vroege miskramen.. Moet nu wel bloedverdunner spuiten in het kraambed dus een geluk bij een ongeluk dat we er achter kwamen zeg maar.. 2 maanden na bezoek arts was ik weer zwanger en zie mijn banner De kans is groot dat je "gewoon" pech hebt gehad De meeste vrouwen met meerdere miskramen (en helaas soms heel veel miskramen) zetten uiteindelijk wel een gezond kindje op de wereld. Ik wens je veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger bent en dan met goede afloop! Het kan echt!